Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


De voordelen van lidmaatschap zijn duidelijk zichtbaar bij Brexit.

Het zijn EU voordelen die het VK graag willen houden buiten de EU. Maar dat gaat hen geld kosten. Afwachten wat ze er per saldo mee opschieten.

 

Het vrije verkeer van personen en goederen plus het beleid erbij heeft de EU zoveel welvaart gebracht, dat de halve wereld hier naartoe wil. Dat zegt genoeg.

Maar dat argument had ik al eerder genoemd.    

 

Het VK zit inmiddels dik in de interne problemen, omdat men klaarblijkelijk nooit echt heeft nagedacht voor de voor- en nadelen.

Een voordeel van uittreding heb ik tot nu toe nog niet voorbij zien komen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johan45: hier kun je wel behoorlijk wat informatie vinden over europa, zowel voor als tegen: https://www.europa-nu.nl

 

Veelzeggend in deze link is alleen al dit:

https://www.europa-nu.nl/id/vk5eifddpgzx/nieuws/gove_dit_jaar_nog_geen_artikel_50?ctx=vh6ukzb3nnt0&tab=0

 

Nu puntje bij paaltje komt, durven kennelijk de OUT voorstanders de OUT stap niet te nemen. Het land is in no time in een enorme spagaat geraakt.

De grote vertragingstactiek van het VK om nog zo  lang mogelijk IN te blijven, is begonnen. Het VK gaat kapot aan hun eigen onderbuikgevoelens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uittreden mag twee jaar duren. Daar zijn afspraken overgemaakt en vastgelegd in het Europese statuut.

Nu puntje bij paaltje komt is Brussel zo gefrustreerd dat er een bestuurder is die zich niet aan de afspraken wil houden.

 

Ik wacht nog steeds op de voordelen die jij niet wil missen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voordelen van de EU worden schromelijk overschat.

 

 

 

De voordelen die jij niet weet te noemen worden overschat.

 

 

Ik weet geen voordelen. dus kom maar op met de voordelen die jij niet wil missen.

Je verwijst als eerste naar "de voordelen", en als ik vraag welke je bedoelt, vraag je mij ze te noemen.

En vervolgens zeg je dat je geen voordelen weet te noemen.

 

Echter: bij "de voordelen" in jouw bovenste post moet je toch aan een aantal zaken hebben gedacht? "De" betekent "deze". Aan welke zat je te denken toen je dit zei?

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik dan een voordeel noemen.

Ik zou niet willen missen dat ik in de auto kan stappen en op snelheidscontroles na zonder controle kan doorrijden tot Stockholm.

 

Dat ik dan bovendien mijn familieleden in rechte lijn kan meenemen. Die recht hebben op een gratis visum en met mij daar tot drie maanden mogen verblijven zonder dat ik verder iets voor hoef te doen.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...