Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Het tegenovergestelde, dat alles beter in in de eu en met de euro is ook niet bewezen... eerder het tegenoverstelde zou ik ook kunnen zeggen.

Een ruim aantal berichten geleden is er geprobeerd die beide stellingen te onderbouwen...

toen ging het over immigratie, wat ook een verbetering is als je uit de EU bent, omdat je dan als land zelf kan bepalen hoe je je immigratiebeleid vorm geeft.  Ik zeg net dat er daardoor minder immigranten zouden komen, dat 'kan'...  maar je bepaald dan zelf wat er goed voor je land is.

We zullen wel zien hoe alles verder gaat, en hoeveel landen er zullen volgen.  

De voorstanders van Leave en van Remain zullen het nooit eens worden... het uitgangspunt van beide groepen is fundamenteel verschillend. 

Met is echter nooit fout om de situatie waarin je je nu bevindt, eens grondig te analyseren, en de fouten of tekortkomingen in dat systeem durven te benoemen is een mooi begin.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het tegenovergestelde, dat alles beter in in de eu en met de euro is ook niet bewezen... eerder het tegenoverstelde zou ik ook kunnen zeggen.

Een ruim aantal berichten geleden is er geprobeerd die beide stellingen te onderbouwen...

toen ging het over immigratie, wat ook een verbetering is als je uit de EU bent, omdat je dan als land zelf kan bepalen hoe je je immigratiebeleid vorm geeft.  Ik zeg net dat er daardoor minder immigranten zouden komen, dat 'kan'...  maar je bepaald dan zelf wat er goed voor je land is.

We zullen wel zien hoe alles verder gaat, en hoeveel landen er zullen volgen.  

De voorstanders van Leave en van Remain zullen het nooit eens worden... het uitgangspunt van beide groepen is fundamenteel verschillend. 

Met is echter nooit fout om de situatie waarin je je nu bevindt, eens grondig te analyseren, en de fouten of tekortkomingen in dat systeem durven te benoemen is een mooi begin.

Een "nationale identiteit" zit tussen de oren.

En volksmenners hebben er altijd gebruik van willen maken. Zie momenteel wat er weer geroepen wordt in Oostenrijk.

 

Intolerantie t.o.v. alles wat niet "wij" is, heeft nog nooit vrede en welvaart gebracht.

Waarom zouden alle EU landen "natuurlijke eenheden" zijn? In feite liepen verwantschappen altijd al over nationale grenzen heen.

Kijk maar op de Europese kaart.

 

In deze tijd zouden we allen een Europese identiteit moeten voelen, i.p.v. een bekrompen "Wij zijn Nederlands", "Wij zijn Vlamingen".

De demonstranten in Londen met Bob Geldov gisteren voelden dit prima aan.

 

Het tegenovergestelde is wel degelijk bewezen: 60 jaar geen interne Europese oorlogen, grote belangstelling voor lidmaatschap, vluchtelingen stromen onze kant op, welvaart die Nederland nog nooit eerder heeft gekend. En ga maar door.

 

Het idee dat alles nog beter zou zijn geweest zonder de EU is een hersenspinsel en zijn op drijfzand gebouwde theorieën. 

Je weet wat je hebt, je kunt nooit garanderen wat je krijgt. Het verhaal van buurmans gras geloof ik al lang niet meer.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al lastig om op beperkte schaal overeenstemming te krijgen.

Een voorbeeld is te zien in dit draadje.

 

De financiële belangen zijn groot, misschien wel erg groot maar dat zal de toekomst leren. 

Voor nu is er een Brexit, en die is er gekomen door regels van immigratie die opgelegd zijn door Brussel en door een meerderheid niet geaccepteerd wordt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en die is er gekomen door regels van immigratie die opgelegd zijn door Brussel en door een meerderheid niet geaccepteerd wordt.

Nee, die is er ook gekomen door misleidende verhalen over wat het de VK zou schelen als ze de EU zouden verlaten.

De BBC had de afgelopen week al een leuk lijstje met leugens van de Leave voorstanders op hun site staan.

 

Ik denk dat er inmiddels in het VK al heel wat spijtoptanten zijn over hun stemgedrag.

Het zijn dezelfde leugens over de EU die we momenteel in o.a. Frankrijk en Oostenrijk horen van de volksmenners aldaar. 

De verborgen agenda is uiteraard "nationale macht" en etnisch denken. En die agenda kon nog wel eens erger uitpakken dan die stemmingmakerij over "Brussel".

 

En ach, wat is "meerderheid"? De bevolkingen zijn eerder 50-50 "gespleten". Absoluut geen basis voor een referendum als je de boel bij elkaar wilt houden.

 

Het VK staat er nu in ieder geval een stuk ernstiger voor dat de kortzichtige, meest bejaarde dromers over Leave zich hadden voorgesteld.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zinloze discussie dit. We gaan het wel beleven. Overigens heeft de EU nu zijn oog laten vallen op de rijk gevulde pensioen potjes van Nederland. Als die verdeeld zijn onder de armere lidstaten spreek ik jullie weer.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens heeft de EU nu zijn oog laten vallen op de rijk gevulde pensioen potjes van Nederland. Als die verdeeld zijn onder de armere lidstaten spreek ik jullie weer.

 

Laten we dat bij de leugens om het BBC lijstje zetten.

Voor zover ik weet zijn pensioenen in de EU niet geharmoniseerd. Brussel heeft daar dam ook niets over te zeggen.

 

Wat in menig opzicht wel geregeld is zijn arbeidsvoorwaarden, zoals rechten van werknemers bij overgang van een onderneming..

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou de meerderheid van 17 miljoen tegen ruim 15.5 miljoen geen goede basis zijn om de wens van het volk door te voeren... Er is duidelijk een meerderheid, en zelfs bij exact 50% zou er dan evenveel voor te eggen zijn om de EU te verlaten óf om er in te blijven... zelfs dan nog is er geen reden om het uittreden naast je neer te leggen.

Jij bekijkt het vanuit jouw standpunt Eduard, ik vanuit het mijne, daardoor leggen we verschillende accenten.

 

Of er spijtoptanten zijn, weet ik niet...  wat je op de tv hoort is dat de mensen die Leave kozen grofweg nog steeds achter hun keuze staan... de remainers doen dat ook...   Dat kleine groepje demonstranten betekent niets, want mensen vinden het gewoon leuk om te demonstreren en leuzen te roepen... een spandoek is ook altijd erg fijn om te dragen, en dan 's avonds kijken of je op de tv gekomen bent.

Dat betekent dus helemaal niets. Er lopen bovendien massa's niet-stemgerechtigden mee, en mensen die wel stemgerechtigd waren, maar die te laks waren om naar de stembus te gaan.  De opkomst was met 72% overigens heel hoog...  erg weinig vrije verkiezingen halen zo een hoge opkomst!

 

Een Europese Identiteit.....   voel jij dat "echt"?  en die vraag is echt eerlijk en oprecht gesteld, Eduard.  Als jij in een land, ver weg van huis bent, zeg maar Zuid Afrika, Rusland, Chile, of noem maar op... zeg jij dan Dat je een Europeer bent of EU burger, of hoe je zo iemand zou moeten noemen? Of zeg je ik kom uit Nederland, Duitsland, Zweden of uit welk land je gewoon komt?  Ik vermoed dat je net als iedereen het land noemt, weten ze niet waar het ligt, zal je zeggen dat dit in Noord-, west- of oosteuropa ligt... om te verduidelijken eventueel welk buurland je hebt en de hoofdstad.  Maar een Europese identiteit???  Ik heb die in ieder geval totaal niet.

De trend is op alle gebied regionaler...  of ik daar nu voor of tegen ben is weer wat anders, maar als je de voedingsindustrie neemt, hoor je constant dat regionaal beter is... het staat er zelfs op, laatst kocht ik aardappelen uit Nordrhein-Westfalen.... er stond niet dat het Duitse of Europese aardappelen waren, nee. En dat is maar een voorbeeld.

Dat je niet in Europa, maar in een land woont, mag duidelijk zijn... je wordt bekeurd als je het "verkeerde" kenteken op je auto hebt, je mag je auto niet "uitvlaggen" zoals ze dat met schepen wel doen...  Dus die europese identiteit bespeur ik nergens.

 

Of de BBC nou zo vaak liegt betwijfel ik.  Ik heb de afgelopen weken veel meer BBC gekeken dan het hele afgelopen jaar...  en ik vind dat ze altijd erg goed afwegen. Als ik daartegen de duidelijke EU propaganda van de Zweedse en vooral van de Duitse publieke omroep zie, is de BBC echt heel erg neutraal in zijn berichtgeving. Zelfs in de Duitse journaals, die in mijn ogen onbetwist het beste zijn, is onlangs wel heel erg sterke propaganda pro EU geslopen...  waarschijnlijk onder druk van de regering, dat weet ik niet.

 

of dit een zinloze discussie is of niet vraag ik me ook de hele tijd af.  Je zit hier ook met 2 kampen, en ieder blijft zijn argumenten herhalen, zonder dieper door te dringen. Dat was ook zo in de referendum-debatten die ik op BBC en Channel4 volgde...   Ik hoorde de leave argumenten, waar ik het in de allermeeste gevallen gewoon mee eens was, als een remain aanhanger keek zal hij/zij waarschijnlijk die argumenten ondersteund hebben, en het overige vervalt dan in "onzin"...  zo is dat altijd.

 

Feit is dat Leave een meerderheid haalde, en ondanks wat verwoede pogingen van de tegenpartij om het tegen te houden, zal de democratie zijn loop nemen, en de UK wordt een zelfstandige souvereine staat, die weer de controle neemt over zichzelf. Zo hoort het.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sverige schreef op 03 Jul 2016 - 14:45:

Waarom zou de meerderheid van 17 miljoen tegen ruim 15.5 miljoen geen goede basis zijn om de wens van het volk door te voeren... Er is duidelijk een meerderheid, en zelfs bij exact 50% zou er dan evenveel voor te eggen zijn om de EU te verlaten óf om er in te blijven... zelfs dan nog is er geen reden om het uittreden naast je neer te leggen.

Jij bekijkt het vanuit jouw standpunt Eduard, ik vanuit het mijne, daardoor leggen we verschillende accenten.

 

Omdat met een verschil van 3.8% tussen voor- en tegenstanders er geen sprake meer is van een "meerderheid", maar een tegenstelling.

De gevolgen zien we: een disintegrerend VK.

 

Dat kleine groepje demonstranten betekent niets, want mensen vinden het gewoon leuk om te demonstreren en leuzen te roepen... een spandoek is ook altijd erg fijn om te dragen, en dan 's avonds kijken of je op de tv gekomen bent.

Dit vind ik best wel een aanmatigende opstelling van je. Of een drogreden, zo je wilt, om 49% van de stemmers te overrulen.

Lijkt me voor de toekomstige nieuwe premier van het VK niet de juiste insteek.

​Trouwens, “klein groepje” zei je?:

http://www.bbc.com/news/uk-36693253

Ruim 40.000, zegt de BBC.

 

Een Europese Identiteit.....   voel jij dat "echt"?  en die vraag is echt eerlijk en oprecht gesteld, Eduard.  Als jij in een land, ver weg van huis bent, zeg maar Zuid Afrika, Rusland, Chile, of noem maar op... zeg jij dan Dat je een Europeer bent of EU burger, of hoe je zo iemand zou moeten noemen? Of zeg je ik kom uit Nederland, Duitsland, Zweden of uit welk land je gewoon komt?  Ik vermoed dat je net als iedereen het land noemt, weten ze niet waar het ligt, zal je zeggen dat dit in Noord-, west- of oosteuropa ligt... om te verduidelijken eventueel welk buurland je hebt en de hoofdstad.  Maar een Europese identiteit???  Ik heb die in ieder geval totaal niet.

De trend is op alle gebied regionaler...  of ik daar nu voor of tegen ben is weer wat anders, maar als je de voedingsindustrie neemt, hoor je constant dat regionaal beter is... het staat er zelfs op, laatst kocht ik aardappelen uit Nordrhein-Westfalen.... er stond niet dat het Duitse of Europese aardappelen waren, nee. En dat is maar een voorbeeld.

Dat je niet in Europa, maar in een land woont, mag duidelijk zijn... je wordt bekeurd als je het "verkeerde" kenteken op je auto hebt, je mag je auto niet "uitvlaggen" zoals ze dat met schepen wel doen...  Dus die europese identiteit bespeur ik nergens.

Ik ben Nederlander EN Europeaan. Zo voel ik dat als ik in andere Europese landen ben. Ik zie veel meer overeenkomsten dan verschillen. Nederland is een Europese provincie, zo je wilt. ​Als je Groninger of Fries bent, voel je je dan geen Nederlander?

​Dat lijkt me een denkwereld uit de 19e eeuw. 

 

Of de BBC nou zo vaak liegt betwijfel ik.  

Waar heb ik dat gezegd? Ik heb hierboven gezegd dat de BBC op haar site een overzicht heeft gepubliceerd van de leugens van de Leave voorstanders. En als jij de BBC zo hoog hebt, dan had je daar al lang kennis van genomen.

 

of dit een zinloze discussie is of niet vraag ik me ook de hele tijd af.  Je zit hier ook met 2 kampen, en ieder blijft zijn argumenten herhalen, zonder dieper door te dringen. Dat was ook zo in de referendum-debatten die ik op BBC en Channel4 volgde...   Ik hoorde de leave argumenten, waar ik het in de allermeeste gevallen gewoon mee eens was, als een remain aanhanger keek zal hij/zij waarschijnlijk die argumenten ondersteund hebben, en het overige vervalt dan in "onzin"...  zo is dat altijd.

Je bent vooringenomen. Het is eerder andersom. Farage wist drommelsgoed waar hij over loog. Op 24 juni trok hij meerdere beweringen in. En verder dan dat kwam hij niet. Over de nieuwe toekomst van het VK heeft hij geen ideeën. Afbreken is natuurlijk ook gemakkelijker dan opbouwen. 

 

Feit is dat Leave een meerderheid haalde, en ondanks wat verwoede pogingen van de tegenpartij om het tegen te houden, zal de democratie zijn loop nemen, en de UK wordt een zelfstandige souvereine staat, die weer de controle neemt over zichzelf. Zo hoort het.

Wie is “de tegenpartij” waar jij naar verwijst? Het hele Britse volk ligt met elkaar overhoop!

De VK gaat barre tijden tegemoet, zowel economisch als politiek. Het koninkrijk is totaal verscheurd in haar samenstellende delen: Schotland wil niet accepteren, Noor Ierland evenmin. De scheuring 50/50 loopt dwars door de Conservative en Labour Party heen.  

Mooie woorden over “soevereine staat”, maar we moeten afwachten wat er van deze staat overblijft na Artikel 50.

 

Ik krijg hierboven toch weer de indruk dat jij eerst een standpunt kiest, en vervolgens de argumenten er met de haren bijsleept. Dat zou toch andersom moeten? 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel even een korte reactie, ik moet zo weg...

 

 

Dit vind ik best wel een aanmatigende opstelling van je. Of een drogreden, zo je wilt, om 49% van de stemmers te overrulen.

Lijkt me voor de toekomstige nieuwe premier van het VK niet de juiste insteek.

​Trouwens, “klein groepje” zei je?:

http://www.bbc.com/news/uk-36693253

Ruim 40.000, zegt de BBC.

40 000 tegenover 17 miljoen die voor leave kozen... in die vergelijking is 40 000 een kleine groep.

Maar jij wil wel 52 % van de leave stemmers overrulen door gewoon alles bij het oude te laten...  waarom mag dat dan wel?

Als de premier, Cameron, zelf gezegd heeft dat hij de wil van het volk respecteert, waarom zouden we dat hier niet kunnen accepteren?

 

 

Of de BBC nou zo vaak liegt betwijfel ik.  

Waar heb ik dat gezegd? Ik heb hierboven gezegd dat de BBC op haar site een overzicht heeft gepubliceerd van de leugens van de Leave voorstanders. En als jij de BBC zo hoog hebt, dan had je daar al lang kennis van genomen.

Jij hebt dat nergens gezegd, Ik had begrepen dat er ergens over de leugens van de bbc geschreven werd ergens in een vorige post... maar als ik me daarin vergis, is het OK... dan zijn we het eens dat de BBC het zo goed mogelijk probeert weer te geven wat er leeft.

 

 

Ik krijg hierboven toch weer de indruk dat jij eerst een standpunt kiest wat jou past, en vervolgens de argumenten er met de haren bijsleept.

 

Uiteraard kies ik een standpunt wat bij mij past.... dat doe jij toch ook door voor remain te kiezen?

Als we niet meer voor onze eigen idealen mogen opkomen in deze discussie, heeft het geen zin om er over te schrijven, dacht ik.

Ik sta voor Leave, en inderdaad, ik haal er alles bij wat het verlaten van de EU ondersteunt. Dat lijkt me logisch, toch?

Ik heb overigens ook nog geen enkele politicus gezien die voor de tegenstander gaan argumenteren ;)

 

 

 

Je bent vooringenomen.

ook weer : uiteraard. Ik sta voor een bepaald standpunt, en dus verdedig ik dit.  Jij bent toch ook vooringenomen, je weerlegt consequent ieder argument om de EU te verlaten.  Dat is jouw standpunt, vooringenomenheid, zo je wil.  Maar dat is toch ook weer niet verkeerd?  

 

 

 

Wie is “de tegenpartij” waar jij naar verwijst? Het hele Britse volk ligt met elkaar overhoop!

Als we het over de demonstraties in London hebben, zoals ik dacht, dan zijn de demonstranten "de tegenpartij", want die willen het Leave omdraaien in Remain. Het is is nu eenmaal Leave wat won bij het referendum. De demonstranten demonstreerden vóór remain zoals je weet, dus zijn zij de "tegenpartij" in dit verhaal.

 

 

Dank je overigens voor je eerlijke antwoord over het gevoel van europeaan...  dat had ik niet gedacht.  Ik hoor van mensen die ik ken dat zijn (als geboren en getogen Limburger) in de eerste plaats Limburger zijn, dan Nederlander... en al helemaal geen europeaan.

Ik vind het overigens altijd fijn om in andere landen te komen, waar de sfeer, de omgeving, de mensen steeds anders zijn. Dat maakt het voor mij attractief om eens ergens anders heen te gaan. Ben ik in Zwitserland is het helemaal anders dan dat ik in Engeland ben, en Duitsland is weer helemaal anders, en binnen dat grote land is het Oosten, Zuiden, Westen en Noorden zelfs weer helemaal anders. Dat is zo mooi! Geen grote eenheidsworst, nee, allemaal aparte, unieke identiteiten. Er is zo veel te beleven als je goed kijkt. Ik zou het heel erg vinden als in van in Norrbotten in Zweden tot in Zuid Bulgarije exact dezelfde eenheidsworst zou tegenkomen. Dan zou er geen reden meer zijn om iets nieuws te leren kennen, omdat er niets nieuws meer was.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo is 3,8 geen meerderheid? Jij had gewild dat het leave kamp minimaal 60% moest halen? Waarom niet omgekeerd? Waarom zou het remain kamp niet 60% moeten halen? Dan voelt het voor jou ineens niet zo democratische meer zeker?

 

En hoezo geen zorgen om je pensioen?

 

http://www.google.nl/search?sclient=tablet-gws&site=&source=hp&q=eu+nederlandse+pensioenen&oq=EU+Nederlandse+p&gs_l=tablet-gws.1.0.0i22i30j0i22i10i30j0i22i30.2037.7883.0.9470.13.10.1.2.2.0.469.1444.5j4j4-1.10.0....0...1c.1.64.tablet-gws..0.13.1473...0j0i131j0i3j0i10.J4FypS29LpA

 

Waar rook is, is vuur!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je bedrijft pure demagogie.

Die inbreng in EU verband is ter bescherming van (toekomstige) pensioengerechtigden.

En is heel wat anders dan zijn oog laten vallen op de rijk gevulde pensioen potjes van Nederland om die te gaan verdelen onder de armere lidstaten

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland moet een wijziging van de grondwet over parlementsverkiezingen worden heengetild. 

Laten we zo verstandig zijn dat tenminste ook te doen met een zo belangrijke beslissing als het lidmaatschap van de EU.

 

Zo worden we beschermd tegen de waan van de dag.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder werd hier gesproken over welvaart.

Die welvaart geldt echter voor steeds minder mensen.

Dit gaat alleen maar erger worden nu voor de zoveelste keer de pensioenen omlaag gaan en het verwachte resultaat weer omlaag wordt bijgesteld.

Maar wel langer moeten blijven werken,tit 67 jaar..

Hoevelen zijn er al de pijp uit voor hun 67e???

Daar heb je dan je leven lang voor gewerkt en betaald.

En dan roepen ze op tv vrolijk dat je zelf ook voor je oude dag moet zorgen en een potje maken.

Dat gaat niet zo makkelijk voor velen.

Als je nog een baan hebt dan wil het nog wel om iets opzij te zetten.

Maar ook met een baan merk je goed dat het vrij besteedbare inkomen,na aftrek van alle vaste lasten,minder is dan het was.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...