Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Bovenstaand kan je lezen over vrij verkeer en vrije grensen.

Dat is een voordeel, het nadeel is dat er geen controle en overzicht meer is wie er binnen komt.

 

Laat dat argument nu juist niet gelden voor GB. Voorstanders daar van Brexit hebben zich in ieder geval hier in de luren laten leggen. Je hoort politici op dit punt aldaar nu al terugkrabbelen ("Dat immigratie minder zou worden hebben WIJ nooit gezegd" klinkt het sinds een paar dagen regelmatig op de BBC).

Alleen de bij de overeenkomst van Schengen aangesloten landen hebben hier last van, in het geval er door hun buren onvoldoende wordt gecontroleerd aan de buitengrenzen van het Schengengebied.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er al een gebrek is aan personeel voor grenscontrole dan kun je die ook wel weer op niveau krijgen.

Alleen dat moet vervolgens wel weer betaald worden.

 

Alles kan als de wil er is en er geld voor vrijgemaakt wordt.

Maar nu staan de grenzen nog steeds open, beloften van verbeteringen zijn niet nageleefd.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat er nu gebeurt is dat mensen in winkels de producten met eigen ogen aanschouwen om ze vervolgens bij de goedkoopste aanbieder op internet aan te schaffen.

 

En de volgende stap is dat winkelprijzen al worden aangepast aan internetprijzen. "Dagprijzen" heet dat tegenwoordig.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles kan als de wil er is en er geld voor vrijgemaakt wordt.

Maar nu staan de grenzen nog steeds open, beloften van verbeteringen zijn niet nageleefd.

 

Sinds wanneer is (interne) grenscontrole een verbetering?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat dat argument nu juist niet gelden voor GB. Voorstanders daar van Brexit hebben zich in ieder geval hier in de luren laten leggen. Je hoort politici op dit punt aldaar nu al terugkrabbelen ("Dat immigratie minder zou worden hebben WIJ nooit gezegd" klinkt het sinds een paar dagen regelmatig op de BBC).

Alleen de bij de overeenkomst van Schengen aangesloten landen hebben hier last van, in het geval er door hun buren onvoldoende wordt gecontroleerd aan de buitengrenzen van het Schengengebied.

 

Ga maar kijken in Engeland, met name het platteland wordt overspoeld door niet Britten.

Daar komen ook de exit stemmen vandaan, de oorspronkelijke bewoners raken ontheemd in eigen land.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn ogen verhoogt het de veiligheid van de burger, als de overheid beter controleert wie er rondloopt over de straten.

... en die veiligheid is nu heel erg ver te zoeken.

 

Schijnveiligheid die vooral het dagelijkse leven beïnvloedt.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Turkije? Istanboel is naar verluidt het best bewaakte vliegveld in Europa.
Het land kom je ook niet zomaar in.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de volgende stap is dat winkelprijzen al worden aangepast aan internetprijzen. "Dagprijzen" heet dat tegenwoordig.

 

Je kan Brussel niet overal de schuld van geven.

Ondernemers maken gebruik van de gegeven vrijheid en mogelijkheden van internet.

Dat ze elkaar afslachten als de mogelijkheid zich voordoet is inherent aan ondernemen.

De goeie ondernemer komt wel bovendrijven.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Turkije? Istanboel is naar verluidt het best bewaakte vliegveld in Europa.

Het land kom je ook niet zomaar in.

 

Turkije roept het over zichzelf af.

Ze liggen overhoop met de Koerden, Syrië en Russen, die hebben geen vijanden meer nodig.

 

Het best bewaakte vliegveld is Ben Goerion Tel Aviv Israël.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet is vervuild.

Met kijken bedoel ik dat je het met eigen ogen aanschouwd.

Achter je pctje beleef je de wereld toch iets anders.

dat kan niet want ik kwam er ook aan en doorheen :D

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen weer in de krant.

Allochtoon tuig terroriseert buurt in Hilversum. Burgemeester doet nog even niets.

Salafisten school in Rotterdam, overheid ziet geen mogelijkheid om dit tegen te houden.

 

En waar houden onze bestuurders zich mee bezig? Gender neutrale toiletten.

 

Er is geen toekomst meer voor Nederland. Het volk krijgt de leiders die het verdient.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 En maar de schuld geven aan de buitenlanders.

 

Verdiep je eens in hoe NL in elkaar zit vanaf de eerste gastarbeiders.

Zij werden gekeurd zoals Mengele dat deed in WO II, daarna met velen in een huis gestopt en als eerste ontslagen bij afvloeiingen.

Dit gebeurde niet alleen in NL, maar in heel west Europa, vandaar een grote wrok bij deze mensen, hun kinderen plukken daar nu de vruchten van.

Dan komt Wilders er nog bij en roept en tiert maar wat, maar heeft geen oplossing.

 

Ik zou zeggen ga eens naar zo'n Moslim land en ga niet tussen de toeristen zitten maar verken zo'n land.

Ik woon ruim elf jaar tussen de Turken en niets dan vriendelijkheid en wordt nog steeds uitgenodigd voor welk feestje dan ook.

 

Onbekend maakt onbemind, racisme lost niks op.

 

En ik mag dan wel in een land wonen met een autoritaire macht,

maar de burgers zijn geen racisten zoals de grote hoop dat in west Europa dit wel is en als de norm heeft overgenomen.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...