Ga naar inhoud


13 graden oost blijft hardnekkig


FelixB

Aanbevolen berichten

Even een vraagje waar ze vast wel een antwoord op weten op dit forum  :)

 

Bij iedere keer als er gezocht wordt, of er een nieuwe Canal Digitaal lijst wordt geladen, komt de Hotbird op 13 graden oost erbij te staan, leuk zou je zo denken. Echter, heb maar een LNB met 3 koppen, (19,2 - 23,5 en 28,2) .. Dus al die zenders van de 13 graden oost zijn grijs en niet te bekijken. Hoe voorkom je dat deze steeds automatisch mee komen / ingeladen worden !?

 

Oja, het gaat hier om een Formular F3 ontvanger (Enigma2 / Openpli 4.0) in combinatie met een Canal Digitaal LNB (3 kops) op een Triax schotel met een prima ontvangst (kan ook niet anders, zit op 10 hoog met een vrij zicht alle kanten op)  ;)

 

Alvast bedankt! :D

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan niet voorkomen dat de zenders van de Hotbird ingeladen worden bij een fastscan.

Het is alles of niets...

Je Formuler F3 heeft wel de mogelijkheid om zenders te verplaatsen of te wissen met je afstandsbediening.

Maar persoonlijk geef ik de voorkeur om de zender lijst te bewerken met een editor op je PC.

Voor Enigma2 decoders gebruik ik het programma Dreamset Settings Editor.

Je kan het hier gratis downloaden. http://www.dreamset-editor.com/index.php

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Dreamset Settings Editor" loopt steeds vast  hiero, die verwacht een FTP server en die draait daar niet op, wel een web gedeelte. En inderdaad, kan met de AB de zenders wel wissen, maar een hele lijst op deze manier doen .. Mwhah, leek dat het me wel wat slimmer kon ;)

 

Oja, de satelliet in 1x verwijderen dat sliktie niet :/

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...