Ga naar inhoud


De formule 1 in Silverstone ongecodeerd te ontvangen


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

De Formule 1 in Budapest is a.s. zaterdag en zondag weer rechtstreeks ongecodeerd te ontvangen op RTL Duitsland en in een nog wat betere beeldkwaliteit op RTL AT (Oostenrijk positie 181 van de fastscanlijst)

za. 13.00-13.45 uur vrije training
za. 13.45-15.15 uur kwalificatie
zo. 13.00-14.00 uur voorbeschouwing
zo. 14.00-15.45 uur race
zo. 15.45-16.15 uur prijsuitreiking
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer klopt er niets van de tijden. De race begint om 14.00 uur CET - Central European Time. Nu is het in Engeland wel een uur vroeger dus dan 13.00 uur, maar ze kunnen om 12.00 uur de race toch echt niet laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijden kloppen toch... als ik op de tv listings kijk zie ik dat de live coverage start vanaf 12 uur (UK) dat is 13 uur in west europa...  Maar niemand zegt dat het de "race" zelf is die om 12/13 uur aanvangt... de live reportage start dan... Net zoals tijdens de voetbalkampioenschappen de uitzendingen vaak om kwart over acht begonnen, terwijl de wedstrijd zelf meestal om 9 uur begon.

 

post-39968-0-18641600-1469107141_thumb.jpg

 

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Quijote, is de zomertijd in Engeland nog niet ingevoerd? Werken ze op 21 juli nog met wintertijd?

En beste Sjaak, ik zie dat ze om 11.45 uur de hoogtepunten van de race laten zien (Race Highlights), een kwartier voordat de race begint. Nou dat vind ik knap hoor!!!!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dis-informatie toch allemaal.
Type-fouten, en de starttijd van 12.00uur die niet klopt. Als er eerst voorbeschouwingen zijn, behoren die niet tot de race. Dus allemaal gezwam in de ruimte. Laat deze dis-informatie a.u.b. achterwege.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat krijg je ervan, wanneer je naar programma's kijkt die niet voor jou (regio) bestemd zijn.

verwarring alom.

Radeloze Sprietjes, die niet meer weten op welke klok ze moeten kijken.

Sjaak(K) die het nog een keer uitlegt.

 

Dit verklaart waarom ze die Engeland beam steeds kleiner maken. :D

:D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de officiele site van de F1 staat de Formule 1-kalender 2016, zie: http://www.gpupdate.net/nl/kalender/234/formule-1-kalender-2016/
En daar is het volgende te lezen voor 24 juli 2016:

Formule 1 Grand Prix van Hongarije 2016

22 jul 2016           
10:00-11:30     Eerste vrije training     
14:00-15:30     Tweede vrije training
    
23 jul 2016           
11:00-12:00     Derde vrije training     
14:00-15:00     Kwalificatie
    
24 jul 2016           
14:00     Race
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik dacht het, jij zegt het. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht het, jij zegt het. :D

 

We moeten natuurlijk minstens de 10 pagina's volmaken :D :D

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja HanW. Zou je denken dat ze de tijd van de race die in Hongarije gereden wordt in Panamese tijd wordt

aangegeven of misschien in IJslandse tijd? Ik zou zeggen, kijk even naar de EPG van RTL Duitsland.

 

 

Sprietje, niet zo serieus a.u.b :D

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verwarring alom.

Radeloze Sprietjes, die niet meer weten op welke klok ze moeten kijken.

Sjaak(K) die het nog een keer uitlegt.

:D

Ik krijg een déjà vu

 

Ronflonflon.

April telling!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...