Ga naar inhoud


VTi 9.x zwart scherm, soms freeze..


Portuuno

Aanbevolen berichten

Na lange tijd van geen problemen, heb ik vaak als ik op de button ¨0¨ druk, omwisselen van zender, dat de volgende zender op zwart sta. Als ik dan weer terug ga naar de eerste zender en weer terug, is vaak alles ok.

Soms ook plotseling een freeze op een zender.

Wie weet wat aub?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om een zenderoverzicht van de eerder gebruikte zenders te verkrijgen druk je op Exit maar schijnbaar gaat dit ook zonder problemen als je op 0 drukt, althans bij mij zonder problemen.

Dus probeer een Exit.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een zenderoverzicht van de eerder gebruikte zenders te verkrijgen druk je op Exit maar schijnbaar gaat dit ook zonder problemen als je op 0 drukt, althans bij mij zonder problemen.

Dus probeer een Exit.

Ok Jurgen,

Exit werkt wel, maar dan moet je in die lijst weer een zender selecteren.

Maar, als ik op de nul toets druk gaat de Vu automatisch naar de vorige geselecteerde zender.

Wel handig om snel te zappen, als het werkt, meestal wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In 9.0.3 kan je FCC uitschakelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of de blauwe toets lang ingedrukt houden, en dan optie 5

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is misschien afhankelijk van je eigen sw configuratie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Software, ofwel welke programma's je allemaal geïnstalleerd hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...