Ga naar inhoud


Wat is dit, iemand ?


de Steef

Aanbevolen berichten


Ik geloof al heel lang dat ik 25 miljoen in de loterij ga winnen. Hoe lang nog denk je?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je wel het juiste bankrekening nummer ingevuld?

 

Ik snap nu waarom ik elke maand 25 Miljoen op mijn rekening gestort krijg. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In de Noordzee bevinden zich bacteriën die signalen doorsturen, op dezelfde manier als een telefoon dat doet. Daardoor kunnen zij over lange afstand communiceren.

Dat blijkt uit een Nederlands-Belgische studie van het Koninklijk Nederlands Instituut voor Onderzoek der Zee en de Vrije Universiteit Brussel (VUB).

 

De nieuwe studie toont aan dat bacteriën in staat zijn om over lange afstand te communiceren, door gebruik te maken van elektrische signalen met wisselende stroomsterkte. Het was al bekend dat micro-organismen door chemische signalen met elkaar 'praten', maar dat is dan altijd over een korte afstand.

bron NU.nl en ANP

 

ja zo gaat dat, en dat er van licht gebruik gemaakt wordt in de natuur is ook bekend.

de werking van een zonnebril is immers ook bewezen

je ziet er cool uit en voelt je Goed {terminator schwarzenegger}

 

 

post-30989-0-12037000-1476005879.png

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...