Ga naar inhoud


Wie heeft ervaring met autobanden leverancier via Internet


Jürgen

Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik 4 banden Vredestein Quatrac 5 in de maat 235/45 R19 voor mijn nieuwe nog te leveren auto bestellen.

Deze banden worden door mijn autodealer op de nieuwe auto gemonteerd en hij crediteert de inname van de originele banden.

De dealer kon zelf geen goede prijs voor de vervangende band maken.

Omdat de prijzen via de reguliere bandenhandel t.o.v. aankoop via het Internet nogal schelen zoek ik een betrouwbare Internet leverancier.

In de regel kost deze band bij de reguliere handel minimaal € 200,= (zonder montage) terwijl die via het Internet bij de verschillende leveranciers circa € 163,= bedraagt.

Heeft iemand goede dan wel een slechte ervaring met één van de Internet leveranciers?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Internet leverancier namen mogen niet op SAT4all weergegeven worden i.v.m. onze reclame regels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...