Ga naar inhoud


Display aanpassen van VU+ 4k in PLI.


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door dirocca,

Aanbevolen berichten


ik zie dat dit gelijk is dan in vti

lcd4linux en dan webif.

 

alleen als ik daar iets aanpas zie ik de wijzigingen niet op de display terwijl ik wel klik op: maak instellingen en ik heb ook het rondje : aan geselecteerd.

tevens de ontvanger opnieuw opgestart maar helaas.

 

Iemand tips ??

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

VTi gebruiken i.c.m. de Solo 4K?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTi gebruiken i.c.m. de Solo 4K?

heb ik gehad maar toch weer terug naar pli.

ik kan wel aanpassingen doen in de webif maar op het display veranderd er niets .

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

na iedere aanpassing op maak instellingen drukken.Normaal moet je de veranderingen ook zien in het kleine voorbeeldschermpje in de webif.Kan je trouwens op klikken om het voorbeeld te zien

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

na iedere aanpassing op maak instellingen drukken.Normaal moet je de veranderingen ook zien in het kleine voorbeeldschermpje in de webif.Kan je trouwens op klikken om het voorbeeld te zien

heb ik gedaan. dus elke keer op maak instellingen.

vreemd dat het dan niet veranderd.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

zie je niets veranderen in het kleine schermpje (links boven in de webif) zoals bellejt aangeeft?

werkt hier uitstekend

klein voorbeeld; mijn actieve tuners zijn zichtbaar op mijn schermpje in de kleur groen, we gaan de kleur

ff veranderen. ;)

 

post-66958-0-22778100-1479052556_thumb.jpg

 

ik verander de kleur naar rood en druk op "maak instellingen"

 

post-66958-0-48727900-1479052610_thumb.jpg

 

om nu de veranderingen effectief naar de box te sturen druk je rechts boven op save.

 

grtz Philip

 

 

 

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

save is normaal niet nodig.Zou in schermpje en op box onmiddelijk zichtbaar (na 2 sec) moeten worden.Althans met openvix en op een duo2.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan wijzigingen aanpassen die zichtbaar zijn in de webif.

ik doe: maak instellingen. ik zie de wijziging maar niet op mijn display van de vu+ solo 4 K.

 

rara hoe kan dit.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien wordt deze functie alleen in VTi ondersteund.

 

Mijn Solo 4K draait prima op VTi.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je terug bent gegaan naar PLI als het over een VU box gaat.

Waarom moeilijk doen als VTI de oplossing heeft?

 

VTI werkt als een zonnetje op mijn Vu Solo 4K.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...