Ga naar inhoud


updaten naar vli 11 ?


Blommers

Aanbevolen berichten

Raak ik mijn instellingen kwijt bij een update naar vli 11,

openvuplus 3.0 Distro: VTi Firmware versie: 9.0.3. Stuurprogramma datum: 3.13.5-20151201.r0 Kernel versie: 3.13.5 Gui versie: 2016-07-28-vti-master (d75da0c)

Heb er oscam in zitten met ziggo kaartje, heb destijds van een lid een script gekregen, ik hoop niet dat ik dat dan kwijt ben, wie kan mij vertellen wat wel- en niet kan of hoe het precies moet, zie wel handleiding staan maar met die oscam script weet ik het dus niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij mij is er niets verloren gegaan.

 

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

Een backup wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

updaten is het verkeerde woord beste Blommers,

Updaten = bijwerken met gedeeltelijk nieuw stuf.

Upgraden = bijwerken en vernieuwen van alles!!!

 

Als je per USB stick een nieuw image flasht is alles behoudens de inhoud van een ingebouwde harddisc weg, overschreven.

 

dus maak je via de backupsuite een backup van settings (is zenderlijst) en plugins (inclusief softcam) en persoonlijke instellingen.

 

de backup locatie is naar keuze vooraf in te stellen hdd of usb

de backup van de softcam oscam zou ik bovendien altijd separaat nog eens op de pC in een nieuwe map met naam opslaan.

 

ciao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch,

 

Ik heb een vraag betreffende vti 11.0 voor vu ultimo4k.

Betreft pauli plugin, heb ik altijd gebruikt in bh images, mijn vrouw is gewend hiermee.

Neutrino (gele knop in pauli aangeklikt en daarna toets 2 voor links recht in kanalenlijst.

ik heb in de settings zelf wel gevonden kanalenlijst openen met de ok knop, maar als ik in het bouqet zit en links of recht indruk ga ik naar een ander bouquet en dat wik ik niet

Ik wil gewoon in hetzelfde bouquet verder gaan, nu moet ik de knop naar onder drukken en dat duurt erg lang, kan dan niet een stuk of 15 zenders overslaan.

Ik hoop dat ik het beetje begrijpbaar heb uitgelegd.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Groet 

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blommers,

ook even terug zoeken in het forum, qua procedure vindt je altijd een antwoord

 

satspock,

is een ander  verhaal dus topic

en met pauli heb ik -0- ervaring (zoek uitleg op Vuplus-support) ;)

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch,

 

......maar als ik in het bouqet zit en links of recht indruk ga ik naar een ander bouquet en dat wik ik niet

Ik wil gewoon in hetzelfde bouquet verder gaan, nu moet ik de knop naar onder drukken en dat duurt erg lang, kan dan niet een stuk of 15 zenders overslaan.

Ik hoop dat ik het beetje begrijpbaar heb uitgelegd.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Groet 

 

 

 

k heb ook VTi en met links en rechts in de zenderlijst gaat ie een pagina terug of vooruit in hetzelfde bouquet. Heb geen plugin hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...