Ga naar inhoud


Unboxing Vu+ Ultimo 4K


Ventura

Aanbevolen berichten

Ik heb er 2 DVB-C FBC in zitten en het tuner a t/m p :)

 

Ik kreeg hem gisteren vanuit Duitsland geleverd, maar voor zover ik de korte installatiegids begrepen heb, kan er toch maar één FBC kabeltuner in en moet die persé in slot A gemonteerd worden. Daarnaast kun je dan nog een FBC S2 tuner en een reguliere kabeltuner in slot C monteren. Maar nu zeg jij dat je er ook twee FBC kabeltuners in kunt hebben, in slot A en B ?

 

Is het technisch haalbaar hier later een FBC dual S2X insteektuner voor te leveren ? Of ligt dat veel ingewikkelder dan dat ?

aangepast door LEM

I burn not shine

Link naar reactie
Delen op andere sites


het lijkt spectaculair dat we een lang verwachte doos met de nieuwste VU+ zien worden uitgepakt

 

doch de thema's lopen door mekaar en zijn slecht terug te vinden in dit allegaartje Topic

indien er vragen zijn over speciefieke bediening van de ULTIMO 4K dan stel die a.u.b. in een apart topic.

 

nadat je natuurlijk eerst de zoekfunctie hebt gebruikt, daar het VTI image natuurlijk ook in andere modellen voorkomt...

;)

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg de aanschaf van een VU+ ontvanger als opvolger van de ET 9000. Waarom zou ik kiezen voor een VU Ultimo 4k ipv een Vu Solo 4K? Omdat de solo 4k geen 3.5 inch schijf ondersteunt, moet ik een nieuwe 2 tb 2.5 inch schijf kopen. Het prijsverschil tussen de Solo 4k + harde schijf en de Ultimo 4k is daarmee 75 euro. Daarbij in beiden een S2 FBC tuner.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

koopadvies is toch iets anders

maar goed.

 

 - de VU+ SOLO4K ondersteund natuurlijk wel degelijk een 3,5inch HDD, je kunt hem niet inbouwen maar wel aankoppelen met USB 3.0 behuizing die een eigen stroomverzorging heeft.

 

 - de VU+ ULTIMO koopt men voor heel andere redenen, namelijk de drie tuner insteekplaatsen en niet voor het kunnen overzetten van een oude HDD uit een extrend 9000

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

toch heeft cheapwatcher een punt. Als je al een 3.5 inch disk hebt die je wilt hergebruiken dan zou ik hem ook niet in een usb behuizing bovenop mijn nieuwe box willen maar er gewoon netjes ingebouwd. En inderdaad meerdere tunermogelijkheden zijn dan mooi meegenomen. Plus de 3.5 inch disks in een wat groter dan 2 Tbyte formaat zijn wat goedkoper dan de 2.5 inch exemplaren.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja hoe je het ook wilt rekenen

de SOLO4K incl. 2TerraByte 529€ <> ULTIMO4K excl. HDD 549€ = 20 euro verschil in het voordeel van de SOLO4K

 

of de extra's van de ULTIMO4K t.o.v. de SOLO4K

 

p.s.

de ET9000 met 2 TByte HDD verkopen levert natuurlijk wel nog wat op, zonder zou ik er geen 75€ meer voor geven ;)

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...