Ga naar inhoud


Afstemmen mislukt!


Marsnel

Aanbevolen berichten


als het 2 dezelfde ontvangers zijn gewoon backup van werkende in probleemgevende zetten en kijk eens naar je softcam .Die is er verantwoordelijk voor dat je gecodeerde kanalen open gaan.Daar heb je niks over gemeld en dan kunnen er ook geen nuttige antwoorden volgen.

Sorry, maar ik begrijp je commentaar niet. Wat zou ik moeten checken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn eerste bericht staat waar dit bestand te vinden is

/etc/tuxbox

Als je met DCC_E2.exe op de PC op uw Vuplus inlogt kun je dat bestand eenvoudig overschrijven met eentje die op de pc gedownload is geworden

A download een correcte satelliet.xml

B start DCC_E2.exe op uw PC

C klik de tab links FTP

D zie links de bestanden op de Vuplus en zie rechts de bestanden op uw PC

E markeer de folder/map etc/tuxbox door dubbelklikken waar de oude satellite.xml staat

F markeer de folder/map download op PC waar uw nieuwe satelliet.xml staat

G klik op het peiltje dat aangeeft waar heen u wilt kopiëren.

H bevestig dat overschreven moet worden

 

Sluit uw Vuplus officieel af per menu en start hem nieuw op!

Dit heb ik dus precies zo uitgevoerd zoals je hierboven beschrijft, er verandert niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je schrijft dat je alleen BVN ontvangt, die zit op Astra 1

Ontvang je daar ook de Duitse FTA zenders?

 

Ook zal je moeten kijken of je wel ontvangst hebt op Astra 3, door een fta zender te zoeken.

Bijvoorbeeld het Canaldigitaal info kanaal, Astra 3B

  11739.00 V 202 Europe DVB-S2 8PSK 29900 2/3

 

Heb je ontvangst, maar geen betaal zenders, zal je ontvanger de kanalen niet decoderen.

Zit er een kaart in je ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik bedoel is gewoon een backup van de werkende maken en die flashen in de niet werkende.Als je dat niet kunt dan blijft het gokken en geraak je er niet uit.Als enkel FTA kanalen opengaan dan is er wat met je softcam.

 

Mss ook eens klaar en duidelijk antwoord geven op de gestelde vragen zonder die vervelende quotes.

We willen je best helpen maar dan moet het wederzijds zijn.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het opgelost.Zonder kaart zie je dus geen gecodeerde kanalen en over het andere mag niks op het forum geplaatst worden.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@marsnel, je keek dus kennelijk zonder kaart met een illegale wan share verbinding.

 

Dat is geen overtreding die je dan begaat maar een misdrijf.

Over dit soort zaken is op dit forum geen discussie mogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...