Ga naar inhoud


Afstemmen mislukt!


Marsnel

Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwste kanalenlijst via de laatste versie dreambox edit in de VU Plus geladen, gecheckt op de ontvanger. Alles staat op zijn plaats. Daarna de kanalenlijst nog eens op de ontvanger ingeladen. Resultaat: enkel BVN is te ontvangen (dus de gratis kanalen).

 

W a t  d o e  i k  f o u t ? ? ?

 

Groet,

Marsnel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de nieuwste kanalenlijst via de laatste versie dreambox edit in de VU Plus geladen, gecheckt op de ontvanger. Alles staat op zijn plaats. Daarna de kanalenlijst nog eens op de ontvanger ingeladen. Resultaat: enkel BVN is te ontvangen (dus de gratis kanalen).

 

W a t  d o e  i k  f o u t ? ? ?

 

Quote: "die is dus van iemand anders? !" Is een foute conclusie. De tuner begon problemen met ontvangst te vertonen, is terug naar de leverancier geweest, die niks anders dan nieuwe firmware erop heeft gezet en is nu weer in mijn bezit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De tuner begon problemen met ontvangst te vertonen, is terug naar de leverancier geweest, die niks anders dan nieuwe firmware erop heeft gezet en is nu weer in mijn bezit.

Kijk, stukje bij beetje komt het hele plaatje boven water.

 

Waarom dacht je dat je ontvangstproblemen niet aan je schotel maar aan je ontvanger lagen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb de nieuwste kanalenlijst via de laatste versie dreambox edit in de VU Plus geladen, gecheckt op de ontvanger. Alles staat op zijn plaats. Daarna de kanalenlijst nog eens op de ontvanger ingeladen. Resultaat: enkel BVN is te ontvangen (dus de gratis kanalen).

 

W a t d o e i k f o u t ? ? ?

 

Quote: "die is dus van iemand anders? !" Is een foute conclusie. De tuner begon problemen met ontvangst te vertonen, is terug naar de leverancier geweest, die niks anders dan nieuwe firmware erop heeft gezet en is nu weer in mijn bezit.

Ik weet dat het niet aan mijn schotel ligt omdat ik 2e VU+ Zero heb die het perfect doet. Bovendien heb ik de tuners van plek gewisseld, en doet de ene het perfekt en de andere niet.

aangepast door Marsnel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar waarom verdenk je de ontvanger en niet de schotel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het 2 dezelfde ontvangers zijn gewoon backup van werkende in probleemgevende zetten en kijk eens naar je softcam .Die is er verantwoordelijk voor dat je gecodeerde kanalen open gaan.Daar heb je niks over gemeld en dan kunnen er ook geen nuttige antwoorden volgen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn eerste bericht staat waar dit bestand te vinden is

/etc/tuxbox

Als je met DCC_E2.exe op de PC op uw Vuplus inlogt kun je dat bestand eenvoudig overschrijven met eentje die op de pc gedownload is geworden

A download een correcte satelliet.xml

B start DCC_E2.exe op uw PC

C klik de tab links FTP

D zie links de bestanden op de Vuplus en zie rechts de bestanden op uw PC

E markeer de folder/map etc/tuxbox door dubbelklikken waar de oude satellite.xml staat

F markeer de folder/map download op PC waar uw nieuwe satelliet.xml staat

G klik op het peiltje dat aangeeft waar heen u wilt kopiëren.

H bevestig dat overschreven moet worden

 

Sluit uw Vuplus officieel af per menu en start hem nieuw op!

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...