Jump to content

Recommended Posts

Posted

Telenet verhoogt op 19 februari de prijzen van een reeks diensten. De prijzen van de populaire bundels Whop en Whoppa gaan bijvoorbeeld met 1,99 procent (of respectievelijk 1,35 en 1,55 euro per maand) omhoog. Dat staat dinsdag op de website van Telenet.

 

Bron: Het Nieuwsblad

 

Blijven afdokken dus aan de duurste Provider in de EU.

 

  • Like 2

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Posted

er zal dit jaar nog een 20 percent bijkomen zoals electriciteit en waterbedeling  straffe regering in belgie ?????

cob

Posted

Ze drijven ons stilaan het land uit, ga binnenkort eens verkennen op het Isle of Man.

 

Isle-Of-Man-014.jpg?w=620&q=55&auto=form

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Posted

De vergelijking tussen de prijsverhoging van Telenet en die van Proximus gaat niet echt op hoor :

ik citeer enkele zinnen van het artikel dat je naar verwijst :

"Telenet verhoogt op 19 februari de prijzen van een reeks diensten. Zo worden de populaire bundels Whop en Whoppa 1,99 procent duurder".

 

"Het bedrijf (Proximus) maakte een reeks oude producten duurder, waarvan de meeste niet meer worden verkocht sinds de lancering van een nieuw aanbod (...)".

Posted (edited)

De provider waar ik bij ben , heeft de prijs vorig jaar ook verhoogd !!

Lange tijd was't 39,95€ , en nu is't 42,95€ , ik blijf waar ik ben !!

Waarom ?? Geen extra kosten ivm bellen , 24/24 onbeperkt ,

telefoneren van vast naar vast & GSM , zowel naar binnen- , als buitenland !!

+ ONBEPERKT internet !! Voor 5€ erbij 70Mbps , ik doe niet mee , oléé :) !!

Ik heb 0,54 Mbps upload & 10,3Mbps download , goed genoeg voor mij :)

TV , FTA DVB-S(2) & DVB-T(2) & internet VTM stievie & YouTube :)

Echter , ik kijk bijna geen TV meer !!

Edited by cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

  • 2 months later...
Posted

Effe dit , ik begrijp nu die prijsverhoging volkomen , ik sta er zelfs geheel achter:

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/3114336/2017/03/25/Telenet-wil-voorzitter-fikse-opslag-geven.dhtml

grinning-smiley-045.gifgrinning-smiley-046.gifgrinning-smiley-043.gifgrinning-smiley-046.gifgrinning-smiley-044.gif

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

Die sukkel van een voorzitter kwam nie rond met 100.000 morst 120.000 worden(kostelijk gezin zeker?).

Da is toch per jaar zeker?

En met zo'n boekhouding gaat er ook eea verloren tussen de regels.....

Posted (edited)

Dit jaar zullen de prijzen zeker nog wel eens vanzelf weer wat rijzen ?? .... grinning-smiley-046.gifaction-smiley-033.gifaction-smiley-013.gif

Edited by cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...