Ga naar inhoud


Vu+ Duo 2 Netwerk test


Emekli

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Laatse update volstaat volgens mij, er wordt datgene geinstalleerd wat nodig is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OK Bedankt.

 

En hopen dat het niet mis gaat.

Zal het morgenvroeg doen, dan heb ik later de hele dag om het weer in orde te krijgen,

vertrouw de ontvanger niet meer, na een paar dagen gedoe.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen de zenderlijst bekeken van Astra 1&3 en alle gecodeerde zenders die niet voor NL bedoeld zijn, zijn  gewist.

Alle TP's zijn gevonden, behalve Astra 1 11739 V met  de MTV en VH1 zenders.

Geprobeerd om handmatig toe te voegen, lukt niet, hoe dat dit kan snap ik niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervolg;  ik heb net een nieuwe fast scan gedaan, ook dit helpt niet.

 

Op dit moment ben ik NPO 1 en 3 aan het opnemen en ARD Das Erste en dan loopt het mis bij ook nog ZDF of iets anders op te nemen.

Alle zenders, behalve de TP's waarvan ik op neem, worden grijs.

Zag net dat alleen NPO 1 & 2 waren opgenomen, maar niet ARD.

 

Dus een fast scan, een nieuwe maagdelijke lijst, of wat dan ook,

ik geraak maar niet af van dit probleem.

 

Heb nog even aan de tuners gedacht, maar zonder opname kan ik wel alle zenders bekijken.

 

Wat kan ik nog proberen?.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Al je beschikbare tuners worden bezet door de lopende opnamen?!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuners verkeerd ingesteld als je 4 kabels hebt.Geen 4 kabels dan is het normaal dat je geen 4 kanalen tegelijk kan hebben als die op verschillende transponders zitten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv,

 

Daar zit iets in, heb daar niet aan gedacht, komt door de stress van de laatste week.

Ben nu alleen nog maar bezig met het probleem en ga direct maar eens ff naar het strand hier aan de overkant.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier gaat het fout, kan de twee andere niet uploaden,

hopelijk is de eerste genoeg.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de laatste 2 hebben enkel 23.5 aan boord.Mss overwegen om die ook de 19.2 te geven dmv twin lnb's zoals de eerste 2.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel de bedoeling, maar moet dan eerst een QUAD flens LNB bemachtigen.

Ofwel bestellen in Europa.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee dagen verder,

 

Nogmaals middels DBE alles gewist wat er maar te vinden was in lijsten en boeketten.

 

Voor Astra 1 en 3 een zender zoek opdracht gegeven met netwerk aan, dit verliep goed.

De zenders volgens mijn voorkeur in de zaplijst gezet en geen conflicten met zappen en/of opname's.

 

Daarna de Türksat gescand en toegevoegd aan zaplijst, even gekeken waar de eerste Turkse zender stond en TRT Haber opgezet en

ik had beeld.

Maar alleen de TP van deze zender gaf beeld al het andere grijs,

toen alleen de TP's bewaard van de TRT zenders en al het andere gewist van uit de alles lijst.

Om van TRT Haber naar een andere zender te zappen, moet ik eerst bv ZDF opzetten en dan kan ik weer die andere TP van TRT zien en dan is die van TRT Haber weer grijs.

Met de andere sats het zelfde.

 

Dit is dus niet normaal.

Heb ook bij DBE gezien dat .xml wordt gebruikt, weet nu echt niet meer wat te doen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanmorgen via zender zoeken in het menu, eens de CD lijst er op gezet.

Toen ik daarna in de alles lijst keek bleek die niet goed overschreven te zijn,

 

Want, CD lijst bestaat uit de drie Astra's en Hot Bird, maar ook door mij zenders waar van ik de naam heb veranderd en de TRT zenders van Türksat stonden er nog gewoon in.

Hoe is dit op te lossen, want ik denk dat daar het probleem zit.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom van niemand een antwoord? er is veel know how bij de leden van dit forum.

 

Waar worden lijsten en/of boeketten opgeslagen, zodat ik daar misschien iets moet wissen?.

 

Please help me.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met DBE de lijst verzenden en box rebooten.Lukt het zo niet heb je een probleem.Kies in DBE voor enigma2 instellingen dan zie je de directory's waar het komt te staan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...