Ga naar inhoud


VU-Duo2 en SoloSE Sturen via Domotizc


Jan-65

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Al eens in de webif gekeken?

Je kan via de lan poort de hele ontvanger besturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

werkt prima hier. Ik heb mijn vuduo2 nog wel zo geconfigureerd dat ik met wake on lan het ding ook nog kan aanzetten voor het geval dat nodig is. Voor de rest gaat de duo2 hier in deep stand-by als hij niet nodig is en met de afstandsbediening zet je hem zo weer aan.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

So steuerst du dein VU+ mit dem Fibaro HomeCenter und andersrum…

 

 

siio_vu.png

 

 

Op een Duitse site staat een interessant artikel over aansturen via Fibaro met Z-wave wellicht interessant leesvoer ?

 

De site heet siio.de 

Daar staat veel domotica toepassingen

aangepast door freaky

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vu ontvanger is in mijn domoticz de tricker of ik thuis ben of niet. Het zet mijn verlichting uit wanneer ik 's avonds naar bed ga en start 's morgens automatisch op, op een bepaalde tijd en op een bepaalde radio zender op een bepaald volume. In het weekend is dat een andere zender (via domoticz) omdat ik de programmering dan niet leuk vind. Communicatie met de box gaat via LAN.

Zie ook deze site: https://dream.reichholf.net/wiki/Enigma2:WebInterface

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier eens https://www.domoticz.com/forum/viewtopic.php?f=38&t=16866&p=125860&hilit=dreambox#p125860  

 

Hierme heb ik mij solose v2 in domoticz toegepast. Kan nu bia een dashboard mijn box geheel bedienen.. Met de timerfunctie in domoticz kan je de box aan/uit zetten op bepaalde tijden.

aangepast door De_Muts

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...