Ga naar inhoud


Ziggo CI+ module en UPC kaart


RCDingen

Aanbevolen berichten


Ik gebruik een oudere vti image op een vu solo se2 voor ci+. Maar hier staan berichten, dat bepaalde hun ci+ support onder druk van rechthebbenden hebben moeten wegnemen, en de links naar oudere ondersteunde firmware. Las dan wel iets over een ci+2.9 ipk dat zou gaan, maar op de allernieuwste vu's, zal een ander moeten ophelderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vu+, nieuwere boxen met VTi zouden daar geen problemen mee mogen hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik bedoel dat je het ci module + kaart in je ontvanger kan stoppen, uiteraard met de beperkingen van een CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv zegt van wel, en ik geloof hem op zijn woord. Ik gebruik ook ci+.

Misschien is voor jou de beperking van een ci onduidelijk.

Als je kijkt met een ci naar een gecodeerde zender, bvb sbs6, en je wilt opnemen van een zender die op een andere frequentie gecodeerd uitzend, dan lukt dat niet, ook al heb je een dual (fbc) dvb-c tuner.

Het is ook zo, als jij kijkt, en een ander via webif (bvb tablet) van 2 verschillende frequenties, dan zal er ėėn zwart beeld hebben als beide zenders gecodeerd zijn.

Als je enkel wil zien of opnemen als je niet kijkt, dan kan ik zeggen, het gaat.

En je kan meer dan dat je hem in een echte ci+ toestel steekt, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen vanwege de boardregels.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij gebruik van een VU+ Ultimo 4K met een fbc tuner en een ci+ module kun je gewoon doorkijken terwijl je opneemt, de opgenomen streams worden dan gecodeerd opgenomen en later gedecodeerd. Dit kun je met de nieuwste VTI instellen in het menu.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een Technisat Digit Isio STC+ (2x sat/2x Kabel/2x DVB-T2) 4k ontvanger.

Ik gebruik hem voor de kabel (voormalig UPC gebied)) met een Ziggo SMARDTV CI+ module en een UPC kaart, dit werkt als een trein voor alle ge-abboneerde Ziggo kanalen en een HD+ kaart voor de Duitse comm. sat zenders.

 

Ziggo module en de UPC kaart heb ik vorige maand ontvangen als "2de ontvanger".

Zeer tevreden hiermee, alleen is dit samenraapseltje natuurlijk niet interactief!

 

Technisat draait op de originele firmware.

 

Mvg,

 

Rolin

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe en wanneer worden de opnames dan wel gedecodeerd?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je de ontvanger niet gebruikt, bijvoorbeeld in de nacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...