Ga naar inhoud


Aantal vragen omtrent VU Solo 4k


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedenavond vrienden

Heb  mij  een VU Solo 4 k aangeschaft, maar kwam bij de beeldinstellingen toch voor een verassing te staan.

Waar stel ik de solo 4 k nou op in ik heb een Samsung 4 k tv, maar op de solo 4k wordt het dan 2160p 2160p 30 ( geen idee wat dit in houd) of toch 1080p instellen

Ook heeft de  tv zelf een uhd collor functie die aan of uit moet moet ik daar nog iets mee ?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Voor het bekijken van UHD satelliet uitzendingen zal je op de solo 2160P moeten selecteren.

30 staat voor het aantal beelden per seconde.

 

Was de brandweer trouwens snel ter plaatse?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei Vriendje Stokvis:

maar kwam bij de beeldinstellingen toch voor een verassing te staan.

:grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een solo 4k is is toch in staat 60 weer te geven of begrijp ik iets niet helemaal goed?

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat laatste wil dan nog wel eens bij zappen ervoor zorgen dat het beeld even zwart blijft.

Dat hangt natuurlijk ook van je tv af, hoe snel die omschakelt tussen de verschillende formaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die van mij op 2160p staan en krijg gewoon 50fps met uhd video's en zenders.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...