Ga naar inhoud


Tuner C en D GeenBeeld


Jan-65

Aanbevolen berichten

Hallo

Ben na het updaten van Pli diverse instellingen verloren, dit in combinatie met vervangen Lnb kabel.

Probleem

De tuner C en D ontvangen voldoende signaal maar geen beeld ? Dit is ook zo op BVN dus de codering kunnen we uitsluiten. Als ik de kabel van Tuner A op C doe werkt het ook niet.

Zet ik kabel Tuner C op Tuner A dan werkt het wel, dus de multieswichs werkt

Hier wat screenshots

Wie weet waar ik zoeken moet?

  

screenshot.1499.jpg

screenshot.1498.jpg

screenshot.1497.jpg

aangepast door Jan-65
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Probleempje in de Pli software?

 

Terug naar de oude versie?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan bij alle aanbieders van software gebeuren, ik had het een maand of wat geleden, na een update  bij Open PLi 4.

Bij hen moet je een échte techneut zijn met veel kennis, je kon het oplossen met een foefje waar ik niks van snapte.

Toen ik schreef dat ik zelfde probleem niet had met VTi, betichtten zij laatste van jatwerk en een instabiel image.

Ben snel weer terug gegaan naar VTi, probleem opgelost.

"Never change a winning team".

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In weet niet wat jij eventueel allemaal weer werkend zou moeten krijgen maar uit ervaring en ook die van anderen valt de overstap van OpenPli naar VTI reuze mee.

Daarnaast zit hier voldoende kennis over VTI en OpenPli voor het geval het toch even moeilijk wordt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De oorzaak was een defecte Pli versie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jan-65:

Werkt weer na Pli 6. 

Case Closed

  

En op welke manier werkt het dan?, een PLi adept hier in de buurt heeft PLi 6.

Doet elke dag een update, maar geen HbbTV.

Graag wat uitleg indien mogelijk.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Cobus R:

Pli is bezig met HbbTV die komt eraan met PLI 6.1 dacht ik.

 

 

Ok en bedankt.

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...