Ga naar inhoud


KingOfsat


astro iris

Aanbevolen berichten


Dit beeld ken ik niet.

Sat staat er niet bij, wel satellieten en als ik daar op klik krijg ik het al eerder vermeldde.

Gek dat ze de basis van ontvangst, welke sats, welke zenders en welke frequenties verbergen. Maar goed, geen ramp verder, ik vond ze toch al iets minder dan Lyngsat met hun vorige lay-out en zie zelf nog geen verbetering maar wie weet is er nu iets enorm verbeterd. Ik gebruikte ze vooral voor de functie "zender gezocht" en het schotelformaat, hoewel Lyngsat (vooral een jaar of 2 geleden) in dat laatste veel beter was (maar die zijn ook wat aan het kloten bezuinigen gegaan of zo).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon op het "plusje" drukken wat vooraan in de tweede kolom staat en je krijgt alle zenders van die transponder te zien en dan staat er nog een getalletje achter dat plusje dat aan geeft hoeveel zenders er op die transponder zitten. Dan zie ik op de Astra 19,2 zelfs een transponder met 65 zenders.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik altijd FlySat , dagelijks bijgewerkt en ontzettend veel info.

http://www.flysat.com/index.php

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En daar sluit ik mij bij aan.

- Flysat   op 1, alleen op een feestdag, kan het zijn dat er geen "nieuws" is.

- KoS**   op 2, mist wel veel freqs , die gewoon bij Flysat staan, oa. op Nilesat.

- Lyngsat op 3, loopt meestal dagen achter.

 

** het overzicht bij nieuws over freqs; die enorme vlaaien van foto's zou ook aangepast moeten worden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar. Kromme volts of zo in het systeem hier.

Dat beeld van katwezel krijg ik nog steeds niet als ik op satellieten druk (sat zie ik nergens staan), maar nu wel een 10x langere "lijst van de satellieten in Europa te ontvangen" (waar ik eerder een stuk of 20 kanalen kreeg ondanks scrollen/pagina's zoeken geen enkele extra).

En daarmee is het probleem opgelost, want ik hoef niet te weten wat in Timboektoe of Jakarta te ontvangen is..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heb je ook nog tracksat , welke ik nooit gebruik , wegens .... onbruikbaar !!

Kingofsat vind ik ook niet goed , onduidelijk zelfs !!

Lyngsat , WAS goed !!

Satcodx (RIP)

Flysat , enkel tussen 159°O & 63°W , maar in Europa ,

zeer bruikbaar & netjes bijgehouden :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val steeds terug op Lyngsat, maar probeer van tijd tot tijd de andere.

Voor de transponder ontvangst ben ik zoekende. Dat was bij Lyngsat erg goed en 10x beter dan bij bv. Kos maar momenteel heb je er vaak niks aan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon in het hoofdmenu naar een satpositie gaan aanklikken dan verschijnt er een scherm en naar onder bladeren dan kom je het tegen , werkt zo op mijn smartphone , 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...