Ga naar inhoud


KingOfsat


astro iris

Aanbevolen berichten


 

Ja, als je achter wilt lopen op de feiten, dan is dat een goede site.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij MBC Group hier gebruiken we uitsluitend Lyngsat. 

Dat meen je niet Drs. !  Zitten daar een groep kamelen in jullie kantoren ? . :eek:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2017 om 08:43 zei Emekli:

 

En daar sluit ik mij bij aan.

- Flysat   op 1, alleen op een feestdag, kan het zijn dat er geen "nieuws" is.

- KoS**   op 2, mist wel veel freqs , die gewoon bij Flysat staan, oa. op Nilesat.

- Lyngsat op 3, loopt meestal dagen achter.

 

** het overzicht bij nieuws over freqs; die enorme vlaaien van foto's zou ook aangepast moeten worden.

 

Voor mij geldt het omgekeerde:

`1. Lyngsat omdat deze weliswaar achter loopt maar daarom geen eendagsvliegen noteert die je dan kort daarna weer moet schrappen uit je settings. En bovendien vanwege de overzichtelijkheid

2. Flysat als ik dringend wil weten of er iets bijgekomen is of er iets tijdelijk FTA is

3. KoS wanneer ik bijvoorbeeld snel wil zien waar (op welke satelliet) welke zender te vinden is

 

Dus eigenlijk is de rangorde een beetje flauwekul wat mij betreft omdat voor mij elk zijn eigen doel kent. Is dat doel aan de orde dan staat die site voor mij op nr. 1. Het enige wat ik enorm zou waarderen is wanneer je op Lyngsat een keuze kon maken tussen de diverse footprints van een sat en dus die prints waarvan je 100% zeker bent dat je ze toch niet kunt ontvangen kunt wegkruisen of in elk geval onderaan je scherm zetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2017 om 23:21 zei T90user:

 

Voor mij geldt het omgekeerde:

`1. Lyngsat omdat deze weliswaar achter loopt maar daarom geen eendagsvliegen noteert die je dan kort daarna weer moet schrappen uit je settings. En bovendien vanwege de overzichtelijkheid

2. Flysat als ik dringend wil weten of er iets bijgekomen is of er iets tijdelijk FTA is

3. KoS wanneer ik bijvoorbeeld snel wil zien waar (op welke satelliet) welke zender te vinden is

 

Dus eigenlijk is de rangorde een beetje flauwekul wat mij betreft omdat voor mij elk zijn eigen doel kent. Is dat doel aan de orde dan staat die site voor mij op nr. 1. Het enige wat ik enorm zou waarderen is wanneer je op Lyngsat een keuze kon maken tussen de diverse footprints van een sat en dus die prints waarvan je 100% zeker bent dat je ze toch niet kunt ontvangen kunt wegkruisen of in elk geval onderaan je scherm zetten.

 

Kan me bij de laatste spreker aansluiten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Die kende ik nog niet. Leuk, maar meestal voor de footprint niet te gebruiken. Je krijgt wel een leuke kaart van je omgeving als je inzoemt met de steden en dorpen bijgewerkt en de wegen ook maar buitengebieden qua bebouwing niet; die zien eruit als 50 jaar geleden. Grappig.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou deze site loopt wel heel erg achter de feiten aan. Joyne is nog niet eens te vinden op de 9 oost want die site is voor de 9 oost is sinds  12 mei niet meer bijgewerkt.

En wat te denken over de satellieten die op 23,5 oost zouden hangen. Daar staat de Astra 1G nog bij die al sinds juli 2010 daar weg is en nu op 51,1 oost hangt. Al meer dan 7 jaar niet meer bijgewerkt.

En wat te denken dat op de 23,5 oost ook nog te Astra 3A zou hangen die 174 tv en 141 radiozenders zou uitzenden.
De Astra 3A is in nov. 2013 al verplaatst en hangt nu op 46,9 west.

Wat een waardeloze site.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8. September 2017 om 11:48 zei Crazy Sat:

Bij MBC Group hier gebruiken we uitsluitend Lyngsat. 

Dat meen je niet Drs. !  Zitten daar een groep kamelen in jullie kantoren ? . :eek:

 

Lyngsat mag dan wel wat achterlopen maar is betrouwbaar, accuraat en serieus. KingofSat is te vergelijken met de Bild Zeitung.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scannen doen ze bij KingofSat alleszins niet, tot voor kort stond Mobistar nog steeds als vermeld als provider, terwijl die al 3 jaar van de satelliet is.

Nu hebben ze zelfs Orange Belgium, gelanceerd.  http://en.kingofsat.net/pack-orangebe.php

Ook de zenders die ze in de provider pakketten opgeven kloppen langs geen kant, sommigen ontbreken, andere zijn dan weer bedoeld voor een ander pakket.

 

 

 

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie aan KingofSat vind ik de kanaalzoekfunktie.

Ik heb er zelfs een zoekmachineplugin voor aangemaakt.

Deze is hier te downloaden en is in het opensearch -formaat.

Dit wordt ondermeer ondersteund door Firefox,Edge en Chrome.

Voor de rest maakt het mij niet uit.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
36 minuten geleden, Zilverhippie zei:

Sathint is niet up-to-date

SatExpat freesat is zelfs geheel niet meer geupdated !!

Maar toch mercikes voor deze links :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...