Ga naar inhoud


Welke Mediaplayer voor IPTV op Vu+Duo-VTI-8.0


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


D'r is een gouden regel in de informatica:

Never change a good running system; never run a changing system!

 

Aangezien VTI-8.0 netjes en vlot draait beperk ik m'n kunsten tot het up to date houden van de settinglijsten!

Dan maar zonder IP TV, want ik ken mezelf, eerst V11 dan die gstreamer, dan alles via WiFi... en dan ikke nen grijzen baard....

van de kopzorgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even gewoon heel principieel betreffende je antwoord beste Jan Ambers:

Als je geen Updates ophaalt en geen nieuwe images raakt je firmware verouderd en wordt "op een bepaald moment" niet meer ondersteund.

Daar sta je dan met je gouden regel.

 

Out Dated, no feed support, no development support.

 

als je het niet zelf aandurft, laat het een maatje doen.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik tot nog niet zo lang geleden heel trouw alle updates voor mijn Xtrend ontvangers geïnstalleerd. Die raad kreeg ik van de eigenaar van de eerste Xtrend die ik tweedehands kocht. En soms houdt dat in dat je opnieuw moet flashen, bijvoorbeeld als je een tijdje op vakantie bent geweest.

Maar de laatste tijd heb ik steeds vaker van bekende DX-ers in eigen land en in Duitsland gehoord die al jaren niets meer hebben gedaan aan dat updaten en er nooit enige last van hebben ondervonden. Zelf ben ik er pas recentelijk mee gestopt maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nog nooit na enigerlei update over de laatste jaren enigerlei verschil in het gedrag van mijn ontvanger heb kunnen ontdekken. En ach, als het ooit lastiger gaat dan kun je toch altijd nog even nieuw flashen net zoals je dat na een langere vakantie vaak ook moet doen als je "bij" wilt blijven, dus waarom zou je uit voorbarigheid steeds weer updaten? Ik zou het maar lekker zo laten als alles naar genoegen draait en pas in actie komen als er een probleem voor je ontstaat. Daar kun je echt geen buil aan vallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...