Ga naar inhoud


Vu+ duo 2 ci probleem


chukky2

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Tonskidutch:

Chukky2

als je het probeerde met alle CI-modules die je hebt en verschillende images dan zal die cam-slot ook wel stuk gegaan zijn

dan is het inderdaad een reparatie-opdracht binnen de garantietijd na aankoop

dan moet je via de dealer van aankoop en anders de importeur Benelux je recht claimen op garantie

 

Dank je wel iedereen !

idd Tonskidutch , alles geprobeerd , alle cams die ik heb , geen enkele werkt . Wel dus in het tweede slot.

we moeten dus echt gaan denken dat de bovenste ci sleuf nooit gewerkt heeft , want mijn vu+duo 2 is een week oud.

Wat  ik wel nog hier kan melden is , wanneer ik in de waarschijnlijk defecte gleuf een ci cam in steek en ik heb mijn kaart canaldigitaal bv in een reader steken ( Oscam ) dan stopt de canaldigitaal kaart ook met coderen en dan komt er zender niet gevonden ! 

Hier lijkt er wel degelijk denk ik dat er meer aan de hand is he.

 

ik heb de dealer vandaag nog mail gedaan , hoop dat hij me snel kan zeggen wat er moet gebeuren . Zij zouden een andere vu+ duo 2 in winkel testen met bovenste ci sleuf . Maar nochmaals , waarom testen ? Die moet gewoon werken op een nieuw toestel .......;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik schreef niets over testen, behalve in verband met die CI module van Joyne, die in een andere draad ter discussie staat

op mijn VU's werkten alle destijds bekende CI-modules en op mijn huidige VU werken ook de nieuwe CI-modules

gewoon terug sturen binnen een week vervanging eisen (schrijf je huidig serienummer op)

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei chukky2:

 

Wat  ik wel nog hier kan melden is , wanneer ik in de waarschijnlijk defecte gleuf een ci cam in steek en ik heb mijn kaart canaldigitaal bv in een reader steken ( Oscam ) dan stopt de canaldigitaal kaart ook met coderen en dan komt er zender niet gevonden ! 

Hier lijkt er wel degelijk denk ik dat er meer aan de hand is he.

 

 

Na dit te lezen denk ik niet dat de sleuf kapot is maar een software cams conflict 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

Na dit te lezen denk ik niet dat de sleuf kapot is maar een software cams conflict 

Doet het ook niet als er geen softcams geïnstalleerd zijn zoals ik al in begin melde . 

De 2de ci gleuf doet het altijd wel ! 

De eerste heeft met niets nog nooit gewerkt ! 

Nooit nooit nooit ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor Oscam werkt perfect met de verschillend ci cams . Mijn 2 de ci slot deed het he , daarom,wel,al kunnen testen

1 uur geleden zei luisteraar:

Nu maar hopen dat het gaat werken met jou configuratie oscam ci 

Ja hoor Oscam werkt perfect met de verschillend ci cams . Mijn 2 de ci slot deed het he , daarom,wel,al kunnen testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...