Ga naar inhoud


Vu+ duo 2 ci probleem


chukky2

Aanbevolen berichten

Beste sat4 all vrienden,

 

je hebt bij de vu+duo 2 namelijk de mogelijkheid om je ci module in de bovenste gleuf te steken of in de gleuf direct eronder ,2 de gleuf dus . Daaronder heb je dan nog de mogelijkheid voor 2 losse smartkaarten.

Nu komt men vraag : wie kan mij bevestigen dat de bovenste gleuf werkt met bv een ci module van canaldigitaal ? 

Ik heb verschillende geprobeerd , maar geen enkele wil werken ! 

Zelf met de originele software werkt hij ook niet. 

De tweede ci gleuf werkt wel met de geprobeerde cams , ook de andere cams werken .

volgens de verkoper is dat een bug , maar dan mag die toch niet verkocht worden lijkt me zo . ( ze hebben me ook beloofd om het in hun winkel met een andere te gaan controleren als ze er terug binnen hebben.)

Dan konden ze evengoed maar 1 ci cam lezer eringezet hebben he.

Daarom  mijn oproep : zijn  er mensen die kunnen bevestigen dat de bovenste ci cam gleuf werkt In de vu+ duo ? ( dus geen 2 te gelijk , want dat weten we dat conflicten geeft.

Bedankt alvast !

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uur geleden zei luisteraar:

Op een antwoord hierop ben ik ook erg benieuwd. 

 

Volgens tonstidutch moet die bovenste appart ook gewoon werken . Deze week neem ik terug contact op met de sat  winkel in Nederland 

ik begrijp niet helemaal wat hij bedoeld met toegewezen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan aan de reader specifiek een cam of provider toewijzen.Als jij bv voor het bovenste slot provider TVV hebt toegewezen dan zal CD Nl daar niet werken.Denk dat het dat is wat tonski bedoelt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei luisteraar:

op het forum joyne hier loopt al een draadje hier over. 

Het ziet er na uit de alternatieve hobby images de Joyne module niet ziet. 

De orginele vuplus image ziet de module blijkbaar wel. 

 

Het gaat hier helemaal niet over Joyne module ? 

Het gaat hier gewoon over het feit dat bij mijn vu'+ Duo 2 de bovenste ci gleuf helemaal niet werkt met alle ci cams die ik zelf heb 

de tweede ci gleuf doet het wel . Dus neem ik aan dat deze defect is.

ook al sommige dealers een mail gedaan en daar krijg ik ook als antwoord dat deze gewoon moet werken ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt me helaas heel bekend in de oren!!!  Ik heb er ook over gepost: zie DIT : 

Uiteindelijk op één VUDio2 nooit meer goed aan de praat gekregen, die is de deur uit. Op de andere pas na omruilen van CI cams. (!).  Maar je bent dus niet de enige en eerste met dit probleem!

aangepast door Schotelspeller
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chukky2

als je het probeerde met alle CI-modules die je hebt en verschillende images dan zal die cam-slot ook wel stuk gegaan zijn

dan is het inderdaad een reparatie-opdracht binnen de garantietijd na aankoop

dan moet je via de dealer van aankoop en anders de importeur Benelux je recht claimen op garantie

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

onzin luisteraar dat hoeft helemaal niet, wel dien je softcams te deinstalleren en hulpbestanden daarvan

ik ken geen enkele leverancier die er overigens zelf Openpli op zet die er een probleem van maakte als er een alternatief image op staat

 

het lijkt wel of je een veldtocht gestart hebt over dit en soortgelijke topics,

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk altijd in de garantie voorwaarden. Dat is het enige wat telt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...