Ga naar inhoud


orginele image


aal500

Aanbevolen berichten


Op de website van Vuplus vindt je een instructie waar en hoe dit te doen: http://vuplus.com/board/boardView.php?idx=18&pagenum=2

De rechtstreekse link naar de software is hier te vinden http://code.vuplus.com/index.html?action=image&image=30&model=vuuno4kse

aangepast door Rico H

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei aal500:

dat durf ik niet

Andre

 

Daar valt toch niets te durven, de toets voor deze Menu-optie indrukken en de software wordt naar de stand gebracht zoals bij uitlevering.

Ik zie alleen niet de toegevoegde waarde want met de originele VU+ software kun jenauwelijks of niets met de ontvanger...

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei chez:

als ik me niet vergis kun je toch resetten naar fabrieks instellingen dan heb je de originele image zou ik zeggen

 

Leven een nuancering aanbrengen.

Als je via het Menu de fabrieksinstellingen terugzet dan wordt de ontvanger niet naar de originele VU+ software teruggezet maar naar de Image software die het laatst was geïnstalleerd zoals b.v. VTI of OpenPli, was dit de originele VU+ software dan wordt die natuurlijk wel teruggezet.

Uit de vraag van TS is niet op te maken welke software als laatste was geïnstalleerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoel je het plaatje wat je op je tv scherm ziet?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is dan de totale verkeerde vraagstelling. Image terugstellen is gans wat anders dan een opstartplaatje wegtoveren.Vraagsteller moet mss wat duidelijkheid stellen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu kan ik aan deze laatste toevoeging ook geen touw aan vastknopen maar ik denk dat ik begrijp wat jij bedoeld.

Het is ook wat lastig als nieuweling om hiervoor de juiste vraagstelling te vinden.

Als ik het goed begrijp wil jij het Splash Screen aanpassen welk tijdens het booten verschijnt waarin b.v. VTI of OpenPli of ATV vermeld staat.

Bij sommige Images blijft het Splash Screen van de oude Image staan terwijl jij een ander Image hebt geflasht.

 

Jij vermeldt helaas niet welke Image er nu op jouw VU+ staat.

 

Kijk maar even op deze link want daar kun je lezen hoe het functioneert.

 

https://forums.openpli.org/topic/48876-herstel-splash-screens-van-vu-modellen/

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...