Ga naar inhoud


Epgimport voor Astra2


alleyoop

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

werkt hier ook perfect.Als je BBC4 wil ga je eeuwig moeten wachten want die bestaat niet meer.

 

Dat van de GZ files was al gemeld gisteren om 17.01 uur

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei bellejt:

werkt hier ook perfect.Als je BBC4 wil ga je eeuwig moeten wachten want die bestaat niet meer.

 

 

Hoe kom je daar nu bij, BBC 4 of FOUR zoals het officiëel heet bestaat nog wel degelijk, ook op de satelliet, alleen BBC 3 of THREE is van de satelliet verdwenen maar bestaat nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

had mijn verkeerde bril op.Heb die hier zelfs in HD staan. Is inderdaad BBC3 die CBBC geworden is. Zal wel komen van al die B&M de laatste dagen :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je epg importer installeert dan moet je enkel de file aanpassen en het zou moeten werken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt. ik heb de nieuwe sources file eveneens geinstalleerd: nada. Toen het Ip adres in de XML file aangepast. Eveneens nada. Logfile geeft aan dat de URL not found is. Vreemd. Dat lijkt niet te rijmen met de info die RS2000 heeft gepost. Hm.

Even nadenken dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha. Het werkt. Wat deze jongen fout heeft gedaan is het aanklikken van de sources op het einde van de lijst. Het is een boomstructuur. Dus klikken op het eind van de sources lijst op Nederland oid, en dan klapt het submenu zich uit, en dan kan je Nederland FTA kiezen. Werkt weer als een speer, en EPG Import kan dus de CZ files lezen. 

 

Ik ga weer verder met m'n whisky. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuseer (de whisky was te lekker)  ik had de .gz files al uitgeklikt, maar ik had de  cursor op hoofdrubrieken van de xz sources  geplaatst, en op de gele knop gedrukt. Nu heb ik ze aangeklikt, en toen vouwden ze open en zag je dus de bronnen per land. (basic...news...sport... enz enz).  Dat ging goed. 

 

Enfin, ik heb weer wat ervaring et FTP opgedaan, ik weet weer mijn Root wachtwoord, heb een XML bestand ge-edit... ik was weer van de straat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik je VTI dan ga je naar /etc/epgimport/ op je box en vervang je de file rytec.sources.xml met de file die je in mijn bericht ziet!

rytec.sources.xml

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, met de nieuwe rytec.sources.xml loopt het nog niet zo goed als voorheen, de helft van de sources kan je niet gebruiken wegens EOL: 1-1-2018 en als keuzes voor de UK blijven enkel de 2 laatste over in het lijstje, eentje met UK en eentje met UK/Ireland Virgin.
Ik heb ze beiden getest en er wordt wel wat EPG ingelezen maar het zijn peanuts vergeleken met de versie van 2017, zo heb ik EPG-info voor 5Spike, Vintage TV, True Xmas en True Xmas+1 maar niets voor de BBC's, ITV's, E4, CH4 HD, CH5 HD etc.
Doe ik nou iets verkeerds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met de epg ingeladen met de source.xml hierboven en heb op alle BBC en ITV zenders epg.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...