Ga naar inhoud


Epgimport voor Astra2


alleyoop

Aanbevolen berichten

Ik heb de desbetreffende source (http://www.xmltvepg.nl/rytecUK_Basic.xz) eens op m'n pc gedownload en uitgepakt en daar zitten onder meer de EPG's van de volgende broadcasters in:
<channel id="BBCOneHD.uk"><display-name lang="en">BBC 1 HD</display-name> </channel>
<channel id="BBC2.uk"><display-name lang="en">BBC Two HD</display-name></channel>

<channel id="E4.uk"><display-name lang="en">E4</display-name></channel>

 

Dus de EPG-info is wel degelijk aanwezig maar toch wil de Vu+ deze niet inladen, ik begrijp niet hoe dit kan...

Kijk ik in de logfiles van de plugin dan vind ik een lijst met zenders die niet konden ingeladen wegens onbestaand in bouquet maar de BBC's, ITV's etc staan daar niet tussen, waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als die zenders niet in een bouquet hebt staan en ook de optie Load EPG only services in bouqets op Ja staat dan laad hij ze ook niet.

Je moet de zenders dan of in een bouquet zetten of die optie op Nee zetten.

Als dat het probleem niet is zou ik het verder ook niet weten.

 

Aanvulling:

Je zou ook via het menu je epg.dat kunnen verwijderen, misschien is die wel corrupt geraakt, daarna opnieuw inlezen en hopen dat het dan wel werkt.

aangepast door RS2000
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei RS2000:

Je zou ook via het menu je epg.dat kunnen verwijderen, misschien is die wel corrupt geraakt, daarna opnieuw inlezen en hopen dat het dan wel werkt.


Inderdaad, delete broken epg.dat + gui restart + load EPG only services in bouqets op No gezet (alhoewel BBC en ITV bij de favorieten zitten) en dan Freeview EPG opnieuw ingelezen en dan laadt 'm 23000 events waaronder de EPG van de stations die vroeger ontbraken.

Bedankt voor de tip, nu maar hopen dat de links van Rytec wat stabiel blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hoor je epg.dat te delete als enigma niet actief is, binnen VTI is die optie er met PLI ben ik niet meer zo bekend.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...