Ga naar inhoud


Geen Cana digitaal


Bart53

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vanmiddag tv aangezet geen nederlandse zenders.

Infokanaal doet het wel van canal digitaal is 23.5

Oscam1.20 rev13377 opnieuw  geactiveerd maar geen beeld.

Duitse zenders wel op 19,2 te ontvangen

Ook op nieuw opgestart maar geen resultaat.

Wie heeft een idee wat er aan de hand is?

 

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik veronderstel dat jij bedoeld dat jij vanmorgen de SOLO2 hebt ingeschakeld en toen op jouw TV geen gecodeerde kanalen meer zag, correct?

Heeft die daarvoor wel goed gewerkt?

Zo ja, heb jij daarna een update uitgevoerd?

Is jouw Smartkaart nog wel actief?

Als je via het VTI Panel de optie SoftCam controleert, staat dan een vinkje voor Oscam?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Er staat een vinkje voor.

VTI 13.0.2 staat er op

Herstart gedaan.

Maar misschien maar bellen naar CD voor herstart kaart?

Vorige week wel contact gehad over prijsverhoging nu 3 euro korting en nu iets fout gegaan.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bart53

ik kan niet achterhalen uit je bericht of je ook de config voor oscam hebt aangepast voor de seca3 kaart van CanalDIGITAAL

hetgeen andere oscam gebruikers met VTI met de oscambutler plugin hebben voorbereid of een werkende CDS oscam configuratie hebben gecopieerd

 

zonder de juiste config bestanden werkt ook Oscam1.20 rev13377  niet correct met de kaart samen

openpli heeft de configuratie er reeds in

vti moet je de configuratie aanpassen (oscambutler)

 

duidelijk?

aangepast door Tonskidutch

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt, ik ben toch maar verder gegaan en er is nu  weer beeld.

Ingevuld seca 3 volgens bijlage wat ik al had gevonden, maar die jullie er ook op hadden gezet.

Wat is er nu verkeerd gegaan?

Of komt dit door een update?

Toch ben ik blij dat dit forum er is voor dummy's zoals ik.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook nog steeds met dit probleem. En ben dus terug gegaan naar VTI  oude versie. Heb card gecontroleerd. Nieuwe installatie enz. Niets helpt. Een keer de box uit en aan en weg zijn de incripted canalen. Trouwens is in het VTI menu laatste versie de EMC informatie button verdwenen. Heb ook PLI geprobeerd geen probleem.

Heb ook een andere skin geprobeerd maar zat het ook niet in. Heb nu twee applicaties welke niet VTI eigen zijn. Coolmanguide en automatische fullback. Deze laat ik even weg. Vervolgens opnieuw geheel opnieuw geinstalleerd. Standaard VTI image c.q. skin geinstalleerd. Uit temp de oude cam.cnf terug gezet. Alles draait en lekker op bed. Vanmorgen alle canaalzenders op zwart.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak niet zo een door elkaar van de thema's en stel je eigen vragen in je eigen topic.

a ) kaap je andermans topic en oplossing / bevestiging dat het werkt

en

b ) een vraag per nieuw bericht (je wil antwoorden en oplossingen ook kunne terugvinden met de zoekfunctie

 

Oscam voor CanalDigitaal

in VTI configureren met oscambutler plugin

voor de volgende die met woorden / criteria zoekt

 

en als de Moderator de titel even zou kunnen aanpassen dan kloppen in het vervolg de zoek opdrachten helemaal

(je kunt het overigens de eerste 30 minuten ook zelf corrigeren, ik neem aan dat iedereen zijn eigen bericht even checkt)

aangepast door Tonskidutch
moderator verzoek

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...