Ga naar inhoud


VU+Uno tuner hangt in radio-modus


waterpas

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft problemen met zijn VU+Duo, deze blijft staan op de radiobouquetten hij kan daarin keuze's maken en die werken. Maar hij krijgt de tuner met geen mogelijkheid terug op deTVbouquetten. Kent iemand dit probleem, ligt het aan de tuner instellingen of kan het de afstandsbediening zijn?  

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een kennis van mij had hetzelfde probleem, er zal dus een bug in de software zitten.

De oplossing is opnieuw flashen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ceesv:

Een kennis van mij had hetzelfde probleem, er zal dus een bug in de software zitten.

De oplossing is opnieuw flashen.

Nee hoeft niet via de webiff op tv zetten en hij doet het weer

 

@Tonskidutch sorry had die van jouw over het hoofd gezien 

aangepast door muppet

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt een poging gedaan, zodra ik meer weet laat ik dat hier ook weten. Dank voor jullie meedenken! 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Muppet's suggestie bracht de oplossing waarvoor dank!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...