Ga naar inhoud


telenet wordt eigenaar van 4, vijf en zes


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Als het merendeel van de kijkers geen reclame wil ( en zeker niet in programma's), getuige het doorspoelen dan kan je het er niet eeuwig blijven doordrukken, dat levert op de duur leegloop op, zie het succes van Netflix en andere aanbieders op heden, en dat ze moeten leven van reclame alleen is een fabel hoor, alleen al de abonnements prijzen in Vlaanderen behoren tot de hoogste in de EU.

 

Niet te goedgelovig zijn dus, reclame is per definitie onzin en bedrog en heeft zeer weinig waarde, het is vooral goed om de top van deze bedrijven van zeer riante salarissen te voorzien, vraag maar eens hoeveel 1 minuut je reclame bij die bende je gaat kosten.

 

En de kijkers spoelen al decennia reclame door, dat dat nu opeens een ramp zou zijn is om mee te lachen, het is net deze irritatie die menig doet overstappen naar andere aanbieders, en als ze doorspoelen gaan blokkeren hebben een nog groter probleem, dan is de leegloop niet meer te stoppen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

24 minuten geleden zei Tripleboy:

Als het merendeel van de kijkers geen reclame wil ( en zeker niet in programma's), getuige het doorspoelen dan kan je het er niet eeuwig blijven doordrukken, dat levert op de duur leegloop op, zie het succes van Netflix en andere aanbieders op heden, en dat ze moeten leven van reclame alleen is een fabel hoor, alleen al de abonnements prijzen in Vlaanderen behoren tot de hoogste in de EU.

Netflix is dan ook een betaalproduct, net zoals die andere.

Als dat je alternatief is, ik wil nog wel eens zien hoeveel mensen bereid zijn 5€/maand te betalen voor een paar commerciële zenders.

Abonnementsprijzen zo hoog?

Dat denk ik niet, in andere landen liggen die volgens mij een pak hoger, je krijgt dan wel meer zenders, maar je moet ze er dan ook wel bijnemen.

 

Citaat

Niet te goedgelovig zijn dus, reclame is per definitie onzin en bedrog en heeft zeer weinig waarde, het is vooral goed om de top van deze bedrijven van zeer riante salarissen te voorzien, vraag maar eens hoeveel 1 minuut je reclame bij die bende je gaat kosten.

Je spreekt jezelf nogal tegen.
Het heeft weinig waarde, maar de mensen die het leveren krijgen riante salarissen.

Als iets geen waarde heeft, kan het moeilijk riant betaald worden.

Kijk, reclame is er altijd geweest.

Wat je ziet is dat er door het doorspoelgedrag steeds meer reclame verschuift naar andere media.

Denk maar aan de reclame op youtube of andere sites, eerst reclame en dan je filmpje.

Dat zijn dus inkomsten die wegvloeien van de commerciële naar andere media.

En dat het allemaal winstgevend blijkt, is ook niet waar.

Kijk naar de tijdschriften op papier, daar zie je ook steeds meer overnames, tijdschriften die verdwijnen, enz.

 

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

VRT is gratis te bekijken via DVB-T, dus niks te betalen aan welke provider dan ook.

En wie nooit luister naar zijn klanten delft op de lange duur zijn eigen graf.

Netflix, Amazon groeien als kool en dat ontploft nu in hun eigen gezicht, Linear kijken verliest steeds meer aandeel, en de eigenwijze managers aldaar gaan te laat hun oogkleppen afzetten, en dan zal het schip verdronken zijn.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei zzzzzz:

Netflix is dan ook een betaalproduct, net zoals die andere.

Als dat je alternatief is, ik wil nog wel eens zien hoeveel mensen bereid zijn 5€/maand te betalen voor een paar commerciële zenders.

Abonnementsprijzen zo hoog?

Dat denk ik niet, in andere landen liggen die volgens mij een pak hoger, je krijgt dan wel meer zenders, maar je moet ze er dan ook wel bijnemen.

 

Je spreekt jezelf nogal tegen.
Het heeft weinig waarde, maar de mensen die het leveren krijgen riante salarissen.

Als iets geen waarde heeft, kan het moeilijk riant betaald worden.

Kijk, reclame is er altijd geweest.

Wat je ziet is dat er door het doorspoelgedrag steeds meer reclame verschuift naar andere media.

Denk maar aan de reclame op youtube of andere sites, eerst reclame en dan je filmpje.

Dat zijn dus inkomsten die wegvloeien van de commerciële naar andere media.

En dat het allemaal winstgevend blijkt, is ook niet waar.

Kijk naar de tijdschriften op papier, daar zie je ook steeds meer overnames, tijdschriften die verdwijnen, enz.

 

 

Heb je problemen met het lezen van inhoud,

Netflix is zonder reclame en heeft een correcte prijs, en ja velen zijn bereid ervoor te betalen, wat u natuurlijk weer niet wil zien of erkennen.

De Reclame heeft voor de consument weinig inhoud, is meestal van het "Wij van WC eend niveau", maar het bedrijf betaalt wel de hoofdprijs aan de zender voor 1 minuut onzin te verkondigen, dat heeft u ook weer niet begrepen dus.

Reclame op YOUTUBE en andere kanalen heeft helemaal niets vandoen met het doorspoelen op Lineaire Kanalen, hoe verzin je het toch steeds, het is er gewoon bovenop gekomen.

Er vloeit helemaal niets weg, het komt er bovenop, dat is de realiteit.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Tripleboy:

VRT is gratis te bekijken via DVB-T, dus niks te betalen aan welke provider dan ook.

En wie nooit luister naar zijn klanten delft op de lange duur zijn eigen graf.

Netflix, Amazon groeien als kool en dat ontploft nu in hun eigen gezicht, Linear kijken verliest steeds meer aandeel, en de eigenwijze managers aldaar gaan te laat hun oogkleppen afzetten, en dan zal het schip verdronken zijn.

Dus al die mensen bij de VRT werken allemaal helemaal gratis?

Wat voor rare redeneringen volg jij toch altijd?

Het is niet omdat het gratis uit de lucht te plukken is, dat het niets gekost heeft.

Dan betekent het gewoon dat we via belastinggeld, verplicht dus, er allemaal al voor betaald hebben.

Oh ja, en het kijk- en luistergeld is afgeschaft, dus het heeft niet meer die naam.

Maar dan moet je wel heel onnozel zijn om te denken dat het gratis is...

 

Citaat

 

Netflix is zonder reclame en heeft een correcte prijs, en ja velen zijn bereid ervoor te betalen, wat u natuurlijk weer niet wil zien of erkennen.

 

De prijs is al een paar keer verhoogd.

Blijkbaar snap je nog niet hoe de economie werkt.

Als nieuwe speler klanten aantrekken met lage prijzen, is iets anders dan een correcte prijs leveren.

Kijk hoe TV Vlaanderen en Digitenne gestart zijn, en hoeveel hun product nu kost.

 

Citaat

De Reclame heeft voor de consument weinig inhoud, is meestal van het "Wij van WC eend niveau", maar het bedrijf betaalt wel de hoofdprijs aan de zender voor 1 minuut onzin te verkondigen, dat heeft ook weer niet begrepen dus.

Jaja, iedereen is dom, behalve tripleboy natuurlijk.

Geloof je het zelf?


 

Citaat

 

Reclame op YOUTUBE en andere kanalen heeft helemaal niets vandoen met het doorspoelen op Lineaire Kanalen, hoe verzin je het toch steeds, het is er gewoon bovenop gekomen.

Er vloeit helemaal niets weg, het komt er bovenop, dat is de realiteit.

 

Erbovenop gekomen, maar het heeft er wel voor gezorgd dat de inkomsten wegvloeien.

De prijzen van andere reclame zijn er wel door verminderd.

Van economie snap je toch niet veel, blijkbaar.

 

Je zegt ook dat de anderen niet wakker waren.

Telenet en Proximus bieden al van bij het begin van digitale TV on-demand kijken aan.


Maar als je je ogen open zou doen, zou je zien dat Netflix niet alleen het product levert, maar ook de inhoud maakt.

En dat is nu net, wat je Telenet verwijt nu ze De Vijver overnemen.

 

 

 

Ik kan niet zeggen dat je logisch redeneert.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als normaal tv kijken wegval dus vrt 4,5,.... bestaan niet meer blijft telenet toch inkomsten houden als internet provider. 

Het internet zal wel stukken duurder worden. 

Ze hebben onlangs net neutraliteit afgeschaft. 

kijk je netflix mag telenet je een rekening sturen of netflix een rekening sturen of beide 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei zzzzzz:

Dus al die mensen bij de VRT werken allemaal helemaal gratis?

Wat voor rare redeneringen volg jij toch altijd?

Het is niet omdat het gratis uit de lucht te plukken is, dat het niets gekost heeft.

Dan betekent het gewoon dat we via belastinggeld, verplicht dus, er allemaal al voor betaald hebben.

Oh ja, en het kijk- en luistergeld is afgeschaft, dus het heeft niet meer die naam.

Maar dan moet je wel heel onnozel zijn om te denken dat het gratis is...

 

En dat Netflix een faire prijs heeft?

De prijs is al een paar keer verhoogd.

Blijkbaar begrijp je nog niet dat een product in de beginperiode vaak een interessantere prijs heeft, kwestie van volk te lokken.

Na een tijdje beginnen dan de prijsverhogingen.

Kijk hoe TV Vlaanderen begon. 

Kijk hoe Digitenne in prijs evolueerde.

Het klopt ook niet dat de anderen niet wakker waren.

Telenet en Proximus bieden al van bij het begin van digitale TV on-demand kijken aan.


Maar als je je ogen open zou doen, zou je zien dat Netflix niet alleen het product levert, maar ook de inhoud maakt.

En dat is nu net, wat je Telenet verwijt nu ze De Vijver overnemen.

 

Ik kan niet zeggen dat je logisch redeneert.

 

Het feit is dat je via Antenne zonder abo naar de VRT zenders kan kijken, dus zonder te betalen aan welke provider dan ook, en de VRT is een gemeenschapsdienst en geen commerciële instelling,  en ik heb beweert dat je gratis kan kijken via DVB-T en dat is ook zo, en ja ze worden gefinancierd door o.a de overheid en hun inkomsten uit andere bronnen.

 

3beb731c-5683-11e7-9786-02b7b76bf47f.jpg

 

Telenet is wel koploper als het gaat om prijsverhogingen, maar dat wilt u natuurlijk niet geweten hebben.

 

Netflix maakt o.a inhoud maar zeker niet alles, dus spreek je hier alweer de waarheid tegen.

Ook De Vijver maakt maar ten dele zijn inhoud, je dient je beter te informeren dus.

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei luisteraar:

Als normaal tv kijken wegval dus vrt 4,5,.... bestaan niet meer blijft telenet toch inkomsten houden als internet provider. 

Het internet zal wel stukken duurder worden. 

Ze hebben onlangs net neutraliteit afgeschaft. 

kijk je netflix mag telenet je een rekening sturen of netflix een rekening sturen of beide 

Ik denk dat dat ook weer geen juiste redenering is.

Telenet heeft inkomsten van hun internetklanten, die hadden ze ook voordat Netflix er was.

Maar die Netflix zorgt dan wel voor veel meer traffiek, en er gaan extra inkomsten naar Netflix.

Daarom dat Telenet (net zoals Proximus) ook Netflix op de decoder wil integreren.

Dan vloeit er toch weer iets terug naar hen, en kunnen ze de traffiek ook beperken.

De rekening zal dan van Telenet komen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Tripleboy:

 

Het feit is dat je via Antenne zonder abo naar de VRT zenders kan kijken, dus zonder te betalen aan welke provider dan ook, en de VRT is een gemeenschapsdienst en geen commerciële instelling,  en ik heb beweert dat je gratis kan kijken via DVB-T en dat is ook zo, en ja ze worden gefinancierd door o.a de overheid en hun inkomsten uit andere bronnen.

 

"Gemeenschapsdienst", dus met overheidsgeld, dus met belastinggeld, dus is helemaal niet gratis.

Je probeert voor de zoveelste keer de waarheid te verdoezelen.

 

Eventjes die inkomstenbronnen vanuit jouw lijstje analyseren :

 

1) Overheidsfinanciering : De overheid? Wie is dat? Dat is het bestuur dat wij via via kiezen, en dat betaald wordt met belastinggeld.
Dat komt dus gewoon weer uit je eigen zak.

2) Distributie-overeenkomsten : Dat is dus Telenet, Proximus, Orange, TV-Vlaanderen, etc.

Als we dus met zijn allen DVB-T kijken, vallen die inkomsten weg.

Kun je dus weer elders geld gaan zoeken.

3) Boodschappen van algemeen nut : Schaamlapje dat moet verhullen dat de VRT ook al jaren reclame uitzendt, alleen noemen ze het anders.

Jaja, zelfs de VRT heeft er belang bij dat je niet zou kunnen doorspoelen.

4) Commerciële communicatie : Dat gaat waarschijnlijk over de radio-reclame, op de radio zenden ze namelijk zonder gêne reclame uit.

 

De VRT is dus helemaal niet gratis.

We worden alleen verplicht om ervoor te betalen, en ze zenden daarnaast ook nog eens reclame uit.

Ze krijgen geld van de distributeurs via dat abonnementsgeld.

 

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vanwaar al de heisa dat Telenet Netflix op de decoder zou integreren?

Ik bedoel maar, dat doet Proximus nu toch al maanden?

Waarom is dat daar dan geen probleem?

Of gaat het gewoon om de persoonlijke hekel van een paar tegenover Telenet?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei zzzzzz:

Ik denk dat dat ook weer geen juiste redenering is.

Telenet heeft inkomsten van hun internetklanten, die hadden ze ook voordat Netflix er was.

Maar die Netflix zorgt dan wel voor veel meer traffiek, en er gaan extra inkomsten naar Netflix.

Daarom dat Telenet (net zoals Proximus) ook Netflix op de decoder wil integreren.

Dan vloeit er toch weer iets terug naar hen, en kunnen ze de traffiek ook beperken.

De rekening zal dan van Telenet komen.

Het zou mij niet verbazen als de aandeelhouders van telenet de zelfde zijn als van netflix.

Het kijken (betalen) blijft binnen de familie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Ik kijk wel gratis via antenne, en ik betaal geen belastingen (vrijstelling)

2) Ondanks uw beweringen dat hun inkomsten uit belastingen komen, spreek je hier jezelf deftig tegen, en ik toon met onderbouwing ( wat u nooit doet) aan dat dat niet zo is

3) VRT toont enkel Boodschappen en dergelijke tussen 2 programma's in, de nood tot doorspoelen is wel heel gering, wat je alweer zogezegd vergeet.

4) Stop met het allemaal zelf te verzinnen, en breng onderbouwing en bewijs aan bij al je beweringen, dat zal dan je niveau flink omhoog krikken (broodnodig).

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei luisteraar:

Het zou mij niet verbazen als de aandeelhouders van telenet de zelfde zijn als van netflix.

Het kijken (betalen) blijft binnen de familie

Vandaar dat Proximus en Netflix nu al samenwerken?

:D

Misschien is het wel een complot van de illuminati. :lol:

1 minuut geleden zei Tripleboy:

1) Ik kijk wel gratis via antenne, en ik betaal geen belastingen (vrijstelling)

2) Ondanks uw beweringen dat hun inkomsten uit belastingen komen, spreek je hier jezelf deftig tegen, en ik toon met onderbouwing ( wat u nooit doet) aan dat dat niet zo is

3) VRT toont enkel Boodschappen en dergelijke tussen 2 programma's in, de nood tot doorspoelen is wel heel gering, wat je alweer zogezegd vergeet.

4) Stop met het allemaal zelf te verzinnen, en breng onderbouwing en bewijs aan bij al je beweringen, dat zal dan je niveau flink omhoog krikken (broodnodig).

1) Als jij niet betaalt, dan betaalt een ander gewoon meer, dat maakt niet dat het dan gratis is.

Zo gaat dat bij belastingen.

2) Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, jij doet dat hier voortdurend.

3) Als het de moeite niet zou zijn, dan zou het niet goed zijn voor 10% van de inkomsten. 
Wie spreekt er zichzelf dan voortdurend tegen...

4) Stop met van alles te beweren dat je uit je duim gezogen hebt.

Je spreekt jezelf tegen, en dat kan iedereen duidelijk volgen in deze discussie.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...