Ga naar inhoud


reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, zzzzzz zei:

Ik ben nu eens aan het kijken waarvan ik meest opneem.
 

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

 

Zo mooi opgelijst heb ik het allemaal niet, maar dit zijn de meest opgenomen zenders sinds 23 maart van dit jaar (de dag waarop ik aan een nieuwe schijf begonnen ben).

 

één: 280

Canvas: 117

NPO 1: 37

NPO 2: 60

BBC One: 47

BBC Two: 35

BBC Four: 118

VTM: 20

VTM Gold: 314

ITV3: 103

Drama: 101

 

Individuele titels of tijdelijke gegevens kunnen die cijfers natuurlijk sterk beïnvloeden. Een derde van één komt voor rekening van het zevenuurjournaal en er zitten ook 43 uitzendingen van de Kampioenen bij, waarvan ik een paar jaar geleden maar eens een lus ben beginnen opnemen.

De hoge score voor VTM Gold is te danken aan het feit dat dit opstartende kanaal op dit ogenblik nog veel programma's uitzendt die langere tijd niet meer (lineair) te zien geweest zijn, maar mijn glazen bol zegt dat dat wel zal afnemen.

De 103 opnames van ITV3 zijn allemaal ochtendherhalingen van Coronation Street en Emmerdale (jawel, ook dat komt mee) uit de jaren negentig, 2 x 2 afleveringen per weekdag dus eigenlijk 400 programma's. :) Gelijkaardig verhaal voor Drama, dat zijn de middagherhalingen van EastEnders. Ach ja, je gaat er niet naar kijken maar het is te verleidelijk om niet mee te nemen als de gelegenheid zich voordoet. :) 

 

Verder komt er ook nog wat VHS-digitalisatie bij maar, teken des tijds: het leeuwendeel van het materiaal dat binnenkomt wordt alweer een paar jaar gevormd door (veelal laagkwalitatieve) downloads. Technisch mwah, maar spul waar ik anders niet (betaalbaar) aankom en omdat de bestanden klein zijn vallen de opslagkosten alsnog mee.

 

Wat helaas helemaal niet op de radar staat is Duitsland en Frankrijk, daar doen ze ook weleens iets leuks maar ik kom er domweg niet aan toe. In vroegere jaren met plezier af en toe naar SVT gekeken, maar dat is weggevallen sinds ze daar in 2018 die bejaarde codering toch nog eens hebben afgeschakeld. Online kijken komt er niet echt van.

 

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 10-8-2021 om 11:03, Tonskidutch zei:

Ik heb in ieder geval al opgezegd.

 

je bent geen koning meer als klant, je bent hondenvoer.

geen serieuze klachten afhandeling

geen correcte EPG

geen correcte terugkijk functionaliteit

geen werkende firmware op de box

meer en meer zwart beeld en totale uitval van de box

 

weg ermee

Huh, Telenet in Maastricht?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat ben ik toch blij dat ik een Enigma-ontvanger heb, ook als ik al die klagers op Feestboek lees over hun Mediabox (XL) of Next...

 

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

@Alex1970

het geld ook voor verschillende Ziggo zenders hoor!

dus het is een algemene aanklacht zoals ook deze : =>

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/373255-steeds-meer-en-langere-reclameblokken-programmas-niet-meer-te-volgen/

 

 

Ziggo is immers ook van Liberty Global, dus zal best ook (gaan) gebeuren.

Het grote publiek bejubeld de Next, dus die zijn een gewillige prooi.

 

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 10-8-2021 om 11:53, ceesv zei:

Het enige wat consumenten hiertegen kunnen inbrengen is om de producenten van de getoonde producten in de relames massaal aan te schrijven en ze meedelen dat ze die producten boycotten zolang deze reclame terreur voortduurt.

 

En de provider die dit faciliteert bedanken en het abo opzeggen.

 

TV kijken wordt steeds meer een straf, je wordt totaal gehersenspoeld met reclame.

 

Heb ***.COM al een berichtje gestuurd met als die ellendige reclame van die "mooie tas" nog 1 keer te zien is ik nooit meer wat bij hun bestel.

2 of 3 keer is leuk maar elke dag elk reclameblok dat is toch wel wat heel erg veel.

Nu even afwachten of ze er ook wat op uit doen 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2021 om 16:45, Alex1970 zei:

Ziggo is immers ook van Liberty Global, dus zal best ook (gaan) gebeuren.

Het grote publiek bejubeld de Next, dus die zijn een gewillige prooi.

 

is eigenlijk wel geinig, dat we dat een jaar geleden nog geschreven hebben.

Inmiddels heb ik ook weer een enigma2 box december 2021en bekommer me dus niet over die beperkingen die voor 3 a 4 zenders actief zijn ingeschakeld

 

Maar als je het nu vergelijkt met de oude TV zuilen hier in Nederland waar je lid van werd en een uitzendorganisatie zoals de VPRO waarmee dus ook die zender ten dele gefinancierd werd is je lidmaatschapsgeld de methode om reclame te ontwijken. Netflix Viaplay etc. Daar betaal je niet Tena Lady en Undiemeister.

Voor zover ze ons daar nog niet teveel bestoken met reclame is het stream~abo een goed alternatief naast NLziet vergeleken met de veel duurdere TV abonnementen per kabel of satelliet.

 

De algemene huishoud kosten die momenteel extreem hoog zijn zullen ook een wending met zich brengen in wiens programma's men kijkt en via wie men ZIET

 

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat noem je nu extreem duur?

Tel eens op wat je kwijt bent met NLZiet+Netflix+ViaPlay en misschien nog meer? Prime Video, Disney+, Discovey+, Videoland, Sky Showcase, HBO+ enz. enz....

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Alex1970 zei:

Wat noem je nu extreem duur?

heb ik niet geschreven, wel heb ik geschreven dat algemene huishoudkosten extreem hoog zijn. En daarin zijn misschien een of meerdere TV pakketten en Streaming services.

 

Maar oké als je alles bij elkaar telt heb je geen geld meer over voor je eten. Hoe het ook aangeprezen wordt via de reclame!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2021 om 21:10, cookie monster zei:

Ze doen maar op , geen last van hier 🥳 , enkel bij VTMGO 😟

De playzenders kan ik niet zien wegens geen abo ,

en de GoPlay website vind ik zelfs niet de moeite waard !!

Mezelf effe quoten 🙂

 

 

 

3 uren geleden, Alex1970 zei:

Wat noem je nu extreem duur?

Tel eens op wat je kwijt bent met NLZiet+Netflix+ViaPlay en misschien nog meer? Prime Video, Disney+, Discovey+, Videoland, Sky Showcase, HBO+ enz. enz....

Wie zich tegelijkertijd abonneert op alle bovengenoemde => 🤪🤪

Ik verspil er geen geld aan want je kan legaal gratis films , series , sport bekijken , dus .... !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein probleempje is dat we al fors betalen voor radio en TV. Niet meer zoals vroeger "Kijk- en Luistergeld" maar veel meer dan wat we toen betaalden via de belastingen waarheen het overgeheveld is. Los van dat het geld vermoedelijk voor een groot deel aan andere dingen besteed wordt.

Dan wordt de vraag hoeveel je er nog bovenop wilt betalen.

Gelukkig zijn de 3 NPO's en een enkele regionaal nog zonder extra bijbetaling terrestrial te krijgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt natuurlijk wel beste @theparasol, maar er zijn veel oudere mensen die absoluut geen internet gebruiken en/of kunnen gebruiken wegens onkunde.

Ik ben hier in het appartementenblok zo'n beetje nummer twee die een pC heeft en een TV met LAN/WLAN aansluiting...

 

Ik heb er enkelen van hen moeten helpen hier aan m'n pC om online hun boosterprik voor corona afspraak te regelen met hun DIGID dat ze niet eens op telefoon hadden als app. Ja er zijn er ook die wel een uur aan de telefoon blijven wachten tot dat ze aan de beurt zijn, die zijn eenzaam en kletsen graag met mensen aan de telefoon

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen zo’n rotding die zich baasmaakt over mijn tv.

maar alle zenders die mij dat lappen, zijn er bij mij geweest, en ik kijk niet meer.

natuurlijk kijken ze niet om 1 kijker, en de vtm lovers en of verslaafden zullen niet willen niet meer kijken uit protest om die waspoeder zenders op andere gedachten zou proberen te brengen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...