Ga naar inhoud


Duitse HD+ kaart en module werkt niet op VU+ Uno?


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Moderator

En of de kaart geldig is kan je zo op internet controleren.

https://www.hd-plus.de/reload/senderpaket/kartennummer

 

Voor activatie:

 

HD+ uitbreiden: Nieuwe HD+ kaart activeren

    Open de HD+ website.
    Ga naar het menu-item "Activeren".
    Voer het HD+ nummer in.
    Voer de 16-cijferige pincode van de voucher in.
    Activeer het HD+ zenderpakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Als je een Windows PC hebt kun je AnyDesk installeren (soort TeamViewer). Als je zorgt dat je satelliet ontvanger via het Windows thuisnetwerk benaderbaar is kan ik je wel verder helpen. Een nieuwe HD+ kaart hoef je niet apart te registreren….

Maarre, waarom een HD+ kaart als je Duits niet super is? Wil je het leren of verbeteren?

Een mooi aanbod daar moet ik me eerst even in verdiepen en uitvogelen wat dat is en hoe het werkt. Je hoort dan weer van mij.

Ik kan een beetje Mavo Duits verstaan wel, praten niet. Vroeger keken we veel naar Duitsland, vandaar. Het is niet omdat ik het nodig heb (heb film abbon.) maar gewoon voor het uitproberen. Ik moet wat te doen hebben om mijn tijd vol te krijgen.,,,,,,Pensioen  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

En of de kaart geldig is kan je zo op internet controleren.

https://www.hd-plus.de/reload/senderpaket/kartennummer

 

Voor activatie:

 

HD+ uitbreiden: Nieuwe HD+ kaart activeren

    Open de HD+ website.
    Ga naar het menu-item "Activeren".
    Voer het HD+ nummer in.
    Voer de 16-cijferige pincode van de voucher in.
    Activeer het HD+ zenderpakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, daar zit mijn fout ik moet eerst via HD+ site activeren, omdat ik met een bestaand CI module werk. En dat lukt mij ook al niet.

Mijn kaartnummer invoeren geeft een goed teken is dus oké.

Met vervolgens invoeren van de pincode gaat het fout. Die kan ik niet vinden, kwijt of niet gekregen. Het zou op de verpakking moeten staan of het het wordt gemaild via e-mail. 

Ik heb nu op een oplossing gevraagd bij ***** waar ik die kaart gekocht heb (via ******). Ik hoop op een oplossing van ****. Zodra ik het allemaal werkend heb zal ik het laten weten. Bedankt 

aangepast door ceesv
Naam webshop verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe HD+ kaart hoeft niet geactiveerd te worden!! Het is de module die niet wil..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Een nieuwe HD+ kaart hoeft niet geactiveerd te worden!! Het is de module die niet wil..

Inmiddels ook ongeveer hetzelfde bericht terug gehad van waar ik het gekocht heb. Ik ga het nog weer eens proberen met mijn VU+  omdat zou moeten  kunnen zonder CI interface. Kaart in cardslot en dan met oscam en eventueel met cccam met zender op RTL HD want dat had ik nog niet uitgeprobeerd. Ga ik morgen of later doen. Zal berichten of het me lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, mijn fout. 

Ik heb Oscam geinstalleerd en ook nu werkt het niet. Zou het toch aan mijn kaart liggen? Zelf kom ik er niet uit ben de hele vrijdag mee bezig geweest.

Op OpenPli vond ik een methode om via mijboxip: 8081 te kijken naar Oscam. en het gaf mij dit volgend scherm:

image.thumb.png.20c97c9f295ba23cad949e325aaf4a02.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien beter om bij het begin te beginnen en OpenPli opnieuw met stick te installeren en daarna weer de Oscam er in te zetten. Is voor mij wel veel werk en wat uitzoeken. Als het moet dan moet het maar. Er heeft ook een CC versie opgestaan. Misschien zijn daarvan nog bestanden over gebleven die de boel in de war schoppen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, sjampio zei:

Sorry, mijn fout. 

Ik heb Oscam geinstalleerd en ook nu werkt het niet. Zou het toch aan mijn kaart liggen? Zelf kom ik er niet uit ben de hele vrijdag mee bezig geweest.

Op OpenPli vond ik een methode om via mijboxip: 8081 te kijken naar Oscam. en het gaf mij dit volgend scherm:

image.thumb.png.20c97c9f295ba23cad949e325aaf4a02.png

zo kunnen we er natuurlijk niets aan zien / aflezen

 

hier de instellingen voor de reader

https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Oscam.reader.hd05

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wéér zo’n EMU OScam!! Wat is nu de moeite om een goede ‘normale’ OScam uit de feed te installeren??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...