Ga naar inhoud


Streamen met VU+ Player


Spartacus

Aanbevolen berichten

Ik weet dat al zeer lang, maar weet t.s.dat?

Bericht was naar hem gericht.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een VU + zero 4 4k ontvanger. Alles in twee dagen werkend gekregen. Ook streamen naar tablet en smartphone en pc via wifi en vaste internet verbinding. Ook werkt het op 4g, maar bandbreedte is hoog. Dus veel data verbruik, 2 gb per uur. Is er mogelijkheid om de vu + zero 4 k zo in te stellen dat als ik stream over 4g er minder hoge kwaliteit verstuurd wordt. Misschien in de ontvanger iets instellen, of de app op smarthone die dat kan. Hopelijk weet iemand van jullie oplossing!

 

Groeten,

 

Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel transcoderen op de receiver instellen helpt en reduceert de stream en ook de resolutie natuurlijk...

dan wordt zoń film kijken al een heel stuk minder qua dataverbruik

 

maar nog steeds niet voor een beperkt datalimiet van een 4G account

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Op 3-6-2018 om 17:23, Mimisiku zei:

Als je een twin tuner hebt met 2 gescheiden coax aansluitingen en een correcte tuner instelling gaat dit prima. Overigens gebruik ik BlackBox i.p.v. VU+Player. De laatste geeft bij mij storingen.


Kun je met BlackBox en/of VU+ player ook opnames die je op een OpenPli box gemaakt hebt ook afspelen als je buitenshuis bent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...