Ga naar inhoud


Streamen met VU+ Player


Spartacus

Aanbevolen berichten


Als je een twin tuner hebt met 2 gescheiden coax aansluitingen en een correcte tuner instelling gaat dit prima. Overigens gebruik ik BlackBox i.p.v. VU+Player. De laatste geeft bij mij storingen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat @Mimisiku schrijft, ik gebruik voor mijn iPad ook Blackbox.

Als je echter thuis een goed netwerk gebruikt en via 5 GHz AC functioneert de VU+ PlayerHD for iPad ook prima.

Deze app kun je het beste via de AppStore downloaden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gescheiden coax vanaf je schotel. Dus iedere tuner zijn eigen LNB... coax splitsen werkt op sat niet.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt DvbViewer alleen voor Windows geleverd maar TS vraagt dit voor de iPad en iPhone.

 

Daarnaast vraag ik mij af waarom DVBViewer dit beter zou kunnen dan de betaalde versie van Blackbox en zelf de gratis versie van VU+ HDPlayer?

Als TS geen 2 tuners en eveneens 2 kabels vanaf zijn LNB(‘s) in gebruik heeft dan kom je met geen enkele software verder.

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt altijd alleen iets kijken en iets anders streamen = opnemen als je twee onafhankelijke tuners hebt die hun signaal van een twinLNB of unicable wideband LNB krijgen

de hardware configuraties zijn te vinden in het schotelpark

de tuner configuraties zijn per firmware / image te vinden op de desbetreffende wiki site

 

 

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als t.s. Volledig onafhankelijk van verschillende frequenties wil kijken, zal hij een softcam met kaart nodig hebben.

een ci(+) zal wegens zijn beperking ook niet gaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor gecodeerde zenders uiteraard, maar voor t.s., zal het uitmaken of de decodering gebeuirt via:

kaart en softcam

of

ci(+), al of niet met ingebakken of losse kaart.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is evident dat wij weten dat een SID via de CanalDIGITAAL kaart per softcam met geluk 2 maal gebruikt kan worden

en

indien er een CI - Cam in uw receiver voor die kaart gebruikt wordt er slechts 1 maal gebruik gemaakt kan worden van die SID

 

wil je het opschrijven of onthouden a.u.b.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...