Ga naar inhoud



Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Ja, je hebt een VU+Zero 4K die nieuwe standaard ondersteunt. Ik bedoelde. Ik vind niet dat ze astronomische bedragen vragen omdat er dvb-s2x (nieuwe technologie) in zit.

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites


het kost geen cent extra qua productie

maar men vraagt ongeveer het dubbele voor een gelijkwaardig aantal elektronische componenten op een printplaatje

het is een nieuwe technologie die in de nieuwe modellen per firmware ondersteund worden

 

en wat het geneuzel met de DUO 4K te maken heeft in relatie tot een oud zeer begrijp ik niet hoor

behalve als je al eens de verkeerde receiver keuze maakt en HAD VERWACHT multistream te kunnen ontvangen met je nieuwe DVB-S2X en je receiver ondersteund het niet

 

de ZERO 4k

de Ultimo 4k

de DUO 4k

kan multistream via de nieuwe DVB-SX2

 

dat ligt aan de chip EN de ingestoken "nieuwe" TUNER

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2018 om 19:26 zei Tonskidutch:

het kost geen cent extra qua productie

maar men vraagt ongeveer het dubbele voor een gelijkwaardig aantal elektronische componenten op een printplaatje

het is een nieuwe technologie die in de nieuwe modellen per firmware ondersteund worden

 

en wat het geneuzel met de DUO 4K te maken heeft in relatie tot een oud zeer begrijp ik niet hoor

behalve als je al eens de verkeerde receiver keuze maakt en HAD VERWACHT multistream te kunnen ontvangen met je nieuwe DVB-S2X en je receiver ondersteund het niet

 

de ZERO 4k

de Ultimo 4k

de DUO 4k

kan multistream via de nieuwe DVB-SX2

 

dat ligt aan de chip EN de ingestoken "nieuwe" TUNER

Ik stel toch de vraag ik weet niet of er losse tuners gaan komen voor de nieuwe uitzend techniek DVB-S2X  en werkt dat dan ook met

de ultimo 4  K of kan ik dit dan vergeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Dreambox heeft wel al 2x DVB-S2X FBC MultiStream Twin Tuner. 😨

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vu Duo 4k in groottevergelijking met Ultimo 4k
 

attachment.php?attachmentid=56120&d=1528

attachment.php?attachmentid=56121&d=1528
attachment.php?attachmentid=56122&d=1528

 

attachment.php?attachmentid=56132&d=1528

attachment.php?attachmentid=56130&d=1528

attachment.php?attachmentid=56133&d=1528

aangepast door satsurfer
extra pics

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Mijn Dreambox DM8000 (een exemplaar van de allereerste productie) heeft het dit weekend begeven.

Een upgrade naar een 4K toestel ligt voor de hand en daarbij staat de Vu+ Duo 4K nu op de shortlist.

Ik ben al enige jaren niet meer actief geweest hier op Sat4All, maar wilde toch eens kijken wat de 4K pot schaft! 

Dus erg benieuwd wanneer de Vu+ Duo 4K dan leverbaar zal zijn, ik zag een youtube filmpje met een prijsindicatie van EUR 399.

Of is een voorganger (Ultimo) ook nog aan te bevelen?

Dreambox DM8000 rev 1.2 OpenPli 4.1
Visiosat Big Bisat, 7 x twin lnb Alps 28E-23E-19E-13E-7E-1W-5W
2 x EMP-Centauri P.168-W V2
Satlook NIT Color

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo Redfox, tijd niets gehoord.

 

Al eens naar een Solo 4k gekeken?

Die ontvanger bevalt mij uitstekend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei redfox:

Dus erg benieuwd wanneer de Vu+ Duo 4K dan leverbaar zal zijn, ik zag een youtube filmpje met een prijsindicatie van EUR 399.

Of is een voorganger (Ultimo) ook nog aan te bevelen?

 

Afhankelijk wat de wensen/eisen zijn van u. Ik bezit zelf een Ultimo 4K en ben er redelijk content mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de VU+ Ultimo4K is natuurlijk ook een heel mooie receiver, maar als je reageert op het aankondigen van het nieuwe model, met de vraag wanneer die uitkomt...

dan zou ik jou als tweede aanbeveling zeggen, leen zolang een andere kist voor je satelliet ontvangst en koop straks die veel modernere VU+ DUO4K

 

er zijn best mensen te vinden die dat voor je doen, maar dat is een topic voor tweedehands

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...