Ga naar inhoud


Is inbranden beeldscherm nog steeds van toepassing?


Jürgen

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Satfreaked:

 

Nee was eigenlijk voor SPIJK met ze ingebrande RTL4 logo

haha soms wel maar de rtl boulevard logo zie ik ook in de scherm staan, ik ga vandeweek evne bellen kijken of ze een oplossing weten, heb beeldverschuiving ook aanstaan dat helpt dus ook voor geen meter.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


oké nog even,

 

je kunt op de apple notebook werken op scherm 1 het notebook eigen scherm indien de LG als scherm 2 geconfigureerd is

tegelijk muziek afspelen aan de LG als scherm 2 als audio apparaat per netwerk

en

tegelijk een slideshow draaien op de notebook via scherm 2

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

oké nog even,

 

je kunt op de apple notebook werken op scherm 1 het notebook eigen scherm indien de LG als scherm 2 geconfigureerd is

tegelijk muziek afspelen aan de LG als scherm 2 als audio apparaat per netwerk

en

tegelijk een slideshow draaien op de notebook via scherm 2

En dan brand je scherm niet in ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zolang het weergegeven beeld geen statische inhoud heeft met een hoge helderheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

via de website maar een formulier ingevuld voor een reparatie verzoek, benieuwd of ze binnen 2 dagen contact opnemen :) en of ze er iets aan gaan doen, nog net 1 maand in de garantie.

 

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ilseonline,

 

 

Dat is een doorgeef luikje,

 

 

Citaat

Televisies waar ik een oogje op heb is vooral Sony en eventueel LG, echter liever een Sony.

 

 

Ik denk eerder aan LG.

 

 

Gr.

 

 

 

Zilverster.

aangepast door Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij komen zowel LG als Samsung niet in huis, Sony ook niet trouwens. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Ik heb gelukkig nog nooit een ingebrand scherm gehad maar ik houd dan ook niet van de contrast hoog zetten enz. Ik houd van een zacht en warm beeld en daardoor gaat de TV ook stukken langer mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2018 om 18:58 zei Zilverster:

@ilseonline,

 

 

Dat is een doorgeef luikje,

 

 

 

 

Ik denk eerder aan LG.

 

 

Gr.

 

 

 

Zilverster.

 

Waarom liever LG dan Sony?

 

Op 25-10-2018 om 22:40 zei Penthe:

Bij mij komen zowel LG als Samsung niet in huis, Sony ook niet trouwens. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Ik heb gelukkig nog nooit een ingebrand scherm gehad maar ik houd dan ook niet van de contrast hoog zetten enz. Ik houd van een zacht en warm beeld en daardoor gaat de TV ook stukken langer mee.

 

 

Als ik naar de 4 meest gangbare merken uit kom, dat is het een Samsung?

 

En waarom?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik erger me dood aan al die beeldlogo's die werkelijk negens toe dienen. De tendens lijkt zelfs dat het ze steeds meer en groter worden. Waarom? Wat moet ik met die informatie? Wat maakt het uit of het NPO 1, 2 of 3 is. Waarom dat loei grote woord BNNVARA in vette letters en rode balken of die halogeen lampen links in beeld van de KRO/NCRV of SBS. Er zijn goede alternatieven om auteursrechten te beschermen, bv een logo aan het begin en einde van een programma, een enkel ultratransparant logo hoog boven aan de beeldrand zoals in de UK. Of zoals in Frankrijk waar alleen commercieel-achtige programma's een logo hebben en waar ze bij een film oid uit gaan. Stop er mee met als bijkomend voordeel dat je TV er niet meer van kapot gaat.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij maakte ik een foutje:

 

Op 25-10-2018 om 22:40 zei Penthe:

Bij mij komen zowel LG als Samsung niet in huis, Sony ook niet trouwens. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Ik heb gelukkig nog nooit een ingebrand scherm gehad maar ik houd dan ook niet van de contrast hoog zetten enz. Ik houd van een zacht en warm beeld en daardoor gaat de TV ook stukken langer mee.

 

Als ik de 4 grote merken noem kom ik bij Philips uit, het zou uiteraard ook een ander merk kunnen zijn. Welk merk en waarom?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Penthe:

Alle Samsungs die ik heb gehad waren in een jaar kapot, en dat waren niet alleen TVs. Nooit geen Samsung meer.

 

 

Dan heb jij toch wel een exceptioneel slechte ervaring gehad.

Ik kan dat in elk geval niet delen want met al door mij gebruikte Samsungs, en ja dat waren ook niet allemaal TV's, heb ik nog nooit defecten en / of storingen ondervonden.

Dit geldt dus voor Smartphones, Sounbar's en zeker een viertal TV's waarvan 2 van mijn schoonmoeder.

 

Hiervoor had ik Sony waar overigens ook niet mis mee was.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...