Ga naar inhoud


Vu* uno 4K waterschade


chez

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wanneer de tuner kortsluiting maakt moet je die eerst wel verwijderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ongelooflijk verhaal water via coax en ook nog via een afgesloten F-connector verbinding.

Ik denk dat al weken/maanden water binnen gekomen is en mainboard schade opgelopen heeft.

Als hobby project kan je alles goed schoonmaken en drogen waarna de box weer opstart met veel

geluk.

Mijn gevoel zegt mij als ontvanger niet meer boot is het RIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt idd. de tuner er eens uithalen en kijken of de zaak dan nog werkt, dan weet je of tuner vervangen een optie is.

Of je kunt voor een hele blitse nieuwe ontvanger gaan.

Maar zeker niet de verzekering aanspreken tenzij je nog nooit wat hebt gevorderd terwijl je al 20 jaar premie betaalt, dan is het mogelijk een optie en kan het uit als je premie niet verandert.

Verandert je premie wel dan betaal je het meer dan terug. Het gaat naar ik begrepen heb vooral een probleem worden als je daarna een keer gigantisch pech hebt en daardoor een zware claim.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...