Ga naar inhoud


R.I.P. Telfort, XS4ALL en Yes Telecom!


kweetnie

Aanbevolen berichten


Zijn dochterondernemingen van de KPN, technisch veranderd er niets. Wat me meer interesseert: hoe gaat het met de service? Die is van XS4ALL is uitstekend, die van natuve KPN is bagger...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben je met heel weinig tevreden.. Lees je het KPN forum wel eens??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk, ik heb heel erg goede ervaringen met de diensten van hen uit 2014 en 2015

en wie op een forum komt heeft meestal een probleem, dat hij tracht opgelost te krijgen via een forum

nou daar kwam ik dus extreem zelden want ik had nooit problemen

 

je verwisseld een x aantal forumleden met problemen en met alle gebruikers van KPN

 

zoals menigeen hier doet met CanalDIGITAAL / TVvlaanderen / Joyne / Merkproducten en zo voort

 

 

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is voor de abonnees van XS4ALL Telecom en Telfort veel belangrijker wat het voor gevolgen heeft

met betrekking tot

- de Homepage hosting

- de emailadressen en / of aliassen die gebruikt worden voor menig belangrijk contact met instanties

- de Fritzbox router van Fritzbox van XS4ALL

- de TV pakketten

- de sandbox waar we achter zitten bij XS4ALL gezien de Mallware filter

etc etc

 

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De servers zullen gewoon blijven werken. De naamswijziging hoeft niets aan de techniek te veranderen.. Alleen die klantenservice lijkt me een puntje. En als ze de Frutzboxen niet meer willen vervangen door die brakke Experia narigheid ben ik meteen weg... En mijn vaste IP straks ook weg??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel mensen zijn niet blij, ook wel logisch natuurlijk. 

 

Er is een petitie opgezet

 

https://xs4allmoetblijven.petities.nl/

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

kijk, ik heb heel erg goede ervaringen met de diensten van hen uit 2014 en 2015

en wie op een forum komt heeft meestal een probleem, dat hij tracht opgelost te krijgen via een forum

nou daar kwam ik dus extreem zelden want ik had nooit problemen

 

je verwisseld een x aantal forumleden met problemen en met alle gebruikers van KPN

 

zoals menigeen hier doet met CanalDIGITAAL / TVvlaanderen / Joyne / Merkproducten en zo voort

 

 

 

Jij verwisselt  jouw ervaring met die van duizenden anderen... Op naar de 48000!

  • Like 1

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie hier hun bericht met meteen de eerste tegenstrijdigheid..

 

IMG_0918.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xs4all heeft hoger upload snelheden dan kpn, ben benieuwd of dat zo blijft voor oude xs4all klanten

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al jaren kpn, heb ook ooit een half jaar upc gehad, elke week hing ik aan de telefoon omdat de snelheid elke week weg zakte, dat ging hier dus niet werken.

Nu 100mb download via de oude koper met pair bonding, en  wel mijn eigen modem in gebruik, nog nooit uitgevallen en altijd dezelfde volle snelheid.

Alleen de upload mag wat opgeschroefd.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Dr.Ijzerbout aka Svetik TV,

de KPN heeft al tijden geleden aangegeven het oude kopernetwerk niet meer te onderhouden (als steek tegen het gedwongen moeten vrijgeven t.g.v. andere aanbieders). Het Nederlandse kopernet wordt steeds slechter (en dat is één van de redenen waarom VDSL en pairbonding versneld uitgerold moest worden). Dit vangt storing door ruis op en is goedkoper dan fysiek het netwerk vernieuwen!! Het is niet eens zo zeer dat de kwaliteit achterblijft van de KPN, maar de ronduit kinderachtige houding van het management van de KPN die zich koste wat kost als machthebbende ambtenaar wil blijven profileren. Oké, internet met VOIP mag (ten gunste van de vaste lijn), maar dan alleen de SIP van KPN (want dan krijgen we lekker toch geld voor telefonie), een dichtgetimmerde Experia box en meer van dat... En die ontneming van vrijheden strijkt tegen de haren in... Waarom terug naar de Middeleeuwen als je de 21ste eeuw hebt meegemaakt???

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...