Ga naar inhoud


R.I.P. Telfort, XS4ALL en Yes Telecom!


kweetnie

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Dreeke:

Jij verwisselt  jouw ervaring met die van duizenden anderen

ik verwissel mijn ervaring niet met die van duizenden anderen

ik gaf mijn ervaring... maar dat wil je niet lezen zo als het er staat

20 uur geleden zei Tonskidutch:

kijk, ik heb heel erg goede ervaringen met de diensten van hen uit 2014 en 2015

 

en wat hierboven door mimisiku wordt geschreven over KPN is ook weer niet relevant, want dat is beleid en dus niet een kwestie die qua service en kwaliteit ter discussie staat

als je van de albert heijn ook verwacht dat zij jouw auto poetsen op de parkeerplaats is dat niet de desbetreffende service en kwaliteit die albert heijn wenst te leveren aan haar klanten

dus waar zeur je over...?

 

het gaat over het nieuws item en niet over wat je zou willen dat gebeurd, maar wat je kunt verwachten dat er gaat gebeuren

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden zei Tonskidutch:

ik verwissel mijn ervaring niet met die van duizenden anderen

ik gaf mijn ervaring... maar dat wil je niet lezen zo als het er staat

 

en wat hierboven door mimisiku wordt geschreven over KPN is ook weer niet relevant, want dat is beleid en dus niet een kwestie die qua service en kwaliteit ter discussie staat

als je van de albert heijn ook verwacht dat zij jouw auto poetsen op de parkeerplaats is dat niet de desbetreffende service en kwaliteit die albert heijn wenst te leveren aan haar klanten

dus waar zeur je over...?

 

het gaat over het nieuws item en niet over wat je zou willen dat gebeurd, maar wat je kunt verwachten dat er gaat gebeuren

 

 

 

Beter één keer zeuren dan lukraak op alle topics reageren.

  • Bedankt 1

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is weer zo'n typische POST=POST+1 reactie van je...

 

Uiteraard is dit zeer relevant! Het beleid van de KPN bepaalt de toekomst van XS4ALL en daarmee dus de service die je mag verwachten! Als het allemaal doorgaat natuurlijk.

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar Tonski... Met jou is geen gesprek te voeren. Bij jou is alles POST=POST+1... Jij hebt gelijk.. Altijd en zonder uitzondering...

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zie je verkeerd

en als ik schrijf dat jij het verkeerd ziet, ben jij al op red alart en leest niet meer wat er bedoeld wordt

zo ook:

daar ik schreef niet relevant, ga je dus zonder verder te lezen gelijk muiten / doe jij altijd

 

het antwoord geven op anderen hun commentaar mijnerzijds, indien dat commentaar niet correct is, is volledig terecht (dan is het maar post+1, bij jou altijd post+veel)

@Dreeke

bovendien worden er telkenmale citaten gebruikt die absoluut onnodig zijn en uw eigen kreet eronder plaatsen is zoals het gezegde : de pot verwijt de ketel mbt onnodig reageren

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

XS4ALL bied veel meer dan de standaard KPN:

 

-Een eigen IP netwerk met goede peering en backup op backup op backup

-Gegarandaard vast IP IPv4/IPv6 adres

-Wijzigen van reverse DNS record

-Filtering van poorten indien gewenst maar anders staat echt alles open. (handig voor draaien van servers)

-Gratis F-Secure veiligheidspakket

-Eigen configurabel modem (fritzbox)

-Ze geven de voip gegevens vrij in tegenstelling tot KPN.

-Webspace

-Root SSH toegang

-Gratis Usenet server (Newszilla)

-Gratis 4G Sim voor als de internet verbinding er mee kapt.

-Ondersteunende helpdesk met echt technisch onderbouwde mensen.

-De mogelijkheid om een blok van 8 IPv4 adressen te kopen.

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een beetje als met Hongkong....

Xs4all is 20 jaar geleden verkocht en steeds de beste gebleven maar wordt nu verder ingekapseld en vermoedelijk beperkt.

Verschil is m.i. dat China niet leuk is en KPN helemaal niet gek tot best wel goed.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat XS4all gaat toch over hetzelfde koperdraad net als de KPN gebruikt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Dat XS4all gaat toch over hetzelfde koperdraad net als de KPN gebruikt?

 

inclusief dongle bij uitval was het ooit...

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Er zijn slechts 2 providers in dit kikkerlandje Ziggo en KPN inclusief dochterondernemingen je kunt hier wel onderling gaan strijden maar dat brengt echt 0,0 ik zit bij Telfort dus KPN sommige zitten bij XS4all dus KPN anderen zitten weer daar die weer daar allemaal eigendom van KPN wil je dit niet ga je naar Ziggo ook 1 grote club over meerdere landen verdeeld dus hou toch ff op met wie of wat is beter. Dat ligt puur aan jouw bekabeling tot aan de centrale en of je een student aan de lijn krijgt bij problemen of een serieus iemand (wat heden ten dage nogal zeldzaam is) merendeel heeft een HBO opleiding  maar heeft nog nooit een schroevendraaier in zijn handen gehad en struikelt nog over zijn eigen voeten..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik probeer telkens terug on topic te komen...

 

er is een petitie met reeds 8000 + handtekeningen voor XS4ALL

kan men best mee doen natuurlijk want voor die club heb ik gekozen toen ik internet abonneerde

 

oei al 19.850 handtekeningen

 

aangepast door Tonskidutch
correctie

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

euh, xs4all hield op te bestaan toen kpn het overnam. Die provider had inderdaad leuke bijkomstigheden, en eigen hardware enzo, maar uiteindelijk zal dat allemaal verdwijnen totdat het allemaal uniform kpn is. Dat kan op zich nog wel even duren, maar die kant zal het wel op gaan. Ik had tijden geleden glasvezel van xms. Kpn kocht xms op en toen werd xms ondergebracht bij telfort, en nu wordt dat dus ook kpn.

 

Je kan petities indienen, en wat houdt je daar dan aan over? wellicht dat je je @xs4all email adres kan behouden, maar infrastructuur en helpdesk en alles wat er bij komt kijken zal op termijn toch gewoon echt niet meer xs4all eigen zijn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...