Ga naar inhoud


TV gehacked??


satje4U

Aanbevolen berichten

Snap dat 'uitmelken' van het topic niet goed.. Zet die TV gewoon in de fabrieksstand en test of het weg is. Desnoods een update draaien (als die er is). Moet dat nu een dag duren voor een actie van 10 minuten?

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet alleen TV's, ze dringen overal (bijna) binnen.

 

Het is beveiligingsonderzoekers gelukt binnen te dringen in de systemen van koelkasten en vriezers waarvan op afstand de temperatuur bijgesteld kan worden. Daardoor is het mogelijk om bijvoorbeeld de vriezers te laten ontdooien en producten te laten bederven.

 

Meer op Tweakers hierover.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige mensen willen iets te graag geloven dat ze gehackt zijn....    Zolang TS geen helderheid verschaft zou ik geen voorbarige conclusies trekken.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn smart tv heeft in 3 jaar tijd 10 minuten aan het netwerk gehangen, sinds toen ooit in het nieuws is geweest dat samsung alle beeld en geluids materiaal opslaat op hun servers, dmv de microfoons en cameras in de tv's, heb ik besloten de tv alleen te gebruiken voor beeld, wat ie verder dan zo smart kan, gaat ie bij mij niet uitvoeren

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Wat een reacties. Om te beginnen is het een gedateerde TV, waarvoor ik al jaren geen Upadates ontvang ( via menu maar update is dan niet "verlicht".

Ik dacht dat het alleen op net5 was. Maar aangezien ik altijd via de sat kijk en niet via de IC module op de TV Had ik mijn vrouw gevraagd een Foto te maken als het zich voordeed. En dat was blijkbaar ook op SBS 6.

De tV is aangesloten op Internet en is verbonden via mijn  samsung account.

Net even opnieuw ingesteld. TV staat in thuismenu en niet in fabrieksstand.

Updates zijn nog steeds niet voorradig, niet via netwerk en niet via "kanalen"

Zie nu geen ablk nu verder afwachten of het voorbij is.

 

Als de advertenties weer verschijnen meld ik me.

 

Mimisuku: sommige mensen kunnen😉 niet dagelijks bij de TV.... 

  • Like 1

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of eens een fabrieksreset geven, of je internet verbinding verbreken met deze tv?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...