Ga naar inhoud


Vu Plus Duo 4K: Af en toe uitval van beeld en geluid


el canario

Aanbevolen berichten


TS heeft het niet over een crash van de receiver.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, kan ook gewoon een beeldstoring zijn door een defecte HDMI kabel. Had ik ook. Bij een GSOD is het HELE beeld groen met witte letters.

28 minuten geleden zei Tonskidutch:

dat is een crash van enigma

Een deel is groen... Dis niet helemaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met VTI erop geen 'dramatische' uitval meer, maar toch nog af en toe een moment waarop het beeld wegvalt en nagenoeg direct daarna weer terug is.  Ook op niet-gecodeerde zenders. Nu een paar keer gehad, globaal een keer per avond/dag.  Ik zal ook nog eens de HDMI-kabel wisselen, maar het lijkt gevoelsmatig meer een probleem van de ontvanger zelf.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

kijk je met die andere receivers die in je handtekening staan naar de thuis share of gebruik je de kaart puur voor de DUO4K?

De andere receivers gebruiken de Duo4K als fallback tuner. En staan op standby als ik de Duo4K gebruik. Dit om de 'uitval' beter te kunnen monitoren. 

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

standby is ook wel ingeschakeld maar zonder beeld uitvoer op HDMI

dus indien je hem (de andere receivers) op een FTA zender zet wordt duidelijk of de kaart belast wordt door de clients en die beeld uitval veroorzaakte

zou ik zeker doen als je die na gebruik in standby zet

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...