Ga naar inhoud


Card update


Willempje

Aanbevolen berichten

Dat bericht wat toen geplaatst werd was ERG VAAG en nergens terug te vinden, ook is er bij SAB niets over te vinden dus heb ik nog steeds geen officieel bericht kunnen zien dat SAB er mee stopt. SAB ontvangers doen het prima ken heel veel tevreden gebruikers dat jij er een nare ervaring mee hebt gehad(Ik betwijfel het). Ik ben zeer tevree met de Titan 4 dat ding doet precies wat het moet doen en nooit problemen mee. Al mijn voorgaande ontvangers vallen er in iedergeval bij in het niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb veel SAB decoders bij klanten geplaatst. Alleen de titan 1 hd3602 en titan 1 hd3606 waren een ramp. Na een jaar begonnen de problemen al. Zeer slechte condensatoren bij beide, en de 3602 had ook nog problemen dat de HDMI uitgang uitviel. Heb tientallen van deze decoders in de recycling gebracht.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Penthe:

Dat bericht wat toen geplaatst werd was ERG VAAG en nergens terug te vinden, ook is er bij SAB niets over te vinden dus heb ik nog steeds geen officieel bericht kunnen zien dat SAB er mee stopt. SAB ontvangers doen het prima ken heel veel tevreden gebruikers dat jij er een nare ervaring mee hebt gehad(Ik betwijfel het). Ik ben zeer tevree met de Titan 4 dat ding doet precies wat het moet doen en nooit problemen mee. Al mijn voorgaande ontvangers vallen er in iedergeval bij in het niet.

 

 

Objectief blijven:

 

Hier de SAB Ultimate HD PLUS, was na 2 jaar een ramp geworden, en SAB stopte de ondersteuning al, fastscan heeft vanaf toen nooit meer gewerkt, mails bleven onbeantwoord .

SAB Titan HD 3606, in garantieperiode stukgegaan, geen alleenstaand geval (zie bericht Frans B ), opgestuurd door dealer naar SAB, wacht nog altijd op de vervanging ....

 

Kortom Rampzalige ervaringen, het Merk is voor mij DOOD verklaard.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier ben ik weer even met de SAB het heeft effe geduurd maar er was iemand die zou dat even regelen.

En nu doet de hele ontvanger niks meer.

Hij ligt bij een kennis die wil nog een poging doen.

Helaas....ik heb maar een ander over genomen.

Iedereen bedankt voor het mee denken en als ik het zo lees is Sab een aflopende zaak.

Vriendelijke groet. Henk 55.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Kom op zeg! Bestanden zijn van 2011! Alleen de SAB Android van 2015.. Alle SAB firmware daar is antiek...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Www.dvbstand.com

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...