Ga naar inhoud


facebook heeft fikse boeten gekregen voor haat postings


luisteraar

Aanbevolen berichten

Ik heb wel een account bij FaceBook. Gebruik het uitsluitend vanwege Messenger. In Azie is Messenger erg populair en werkt ook nog met extreem langzame datasnelheden.

 

Voor zakelijke communicatie gebruiken mijn collega´s en ik bij MBC Group BBM Enterprise. Dit werkt uitstekend en heeft de bekende BlackBerry security.

Ik kan het iedereen aanbevelen. Het is het eerste jaar gratis en daarna kost het US$ 2,49 per 6 maanden.

Het grote voordeel is dat het op 5 verschillende devices tergelijkertijd werkt onder: Android™, iOS, BlackBerry® 10, Windows® en macOS.

Zonder reklame.

Dat geld is het mij dubbel en dwars waard.

Hier een paar tips voor de liefhebbers: https://crackberry.com/how-subscribe-bbm-enterprise-android

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1) Security

2) Skype is in de Emiraten geblokkeerd. In feite is hier alles VOIP geblokkeerd.

3) De hele Skype "logistics" is niet zo optimaal voor zakelijk gebruik. Hetzelfde geldt voor Viber.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sverige:

maar voorwaarden/regels ben je vaak noodgedwongen te accepteren, ook al staan er dingen in die je totaal niet wil accepteren. Dat heb je op iedere site, zo ook op sat4all... iets accepteren is nog lang niet ergens achter staan,of goedkeuren.

Die gammelen aan heel veel kanten.

bv een Nederlands talige krijgt Engelse voorwaarden (fb zal ook wel engels talige versie aanbieden) onder

de neus bij akkoord gaan is niet voldaan een de voorwaarden dus ongeldig als je die taal niet machtig bent.

Verder zal in de FB voorwaarden zaken staan die in strijd zijn met absoluut en aanvullend recht die zijn

automatisch of na verzet nietig.

Maarje we kunnen FB niet vergelijken met een forumpje

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

oké Drs. IJzerbout

snap ik

heb er zelf geen probleem mee

 

luisteraar als je wilt meedoen, dan is elke "zogenaamde gratis" APP / application om met Jan doedel en zijn vrouw te chatten en te lullen of videjo te delen iets waarbij de maker van die APP voorwaarden zal stellen die hem het beste uitkomt. Zelfs bij GNU zijn er voorwaarden.

Maar een forum met regels als deze is anders dan een online APP als Facebook. Die twee zijn niet te vergelijken.

 

De kwestie om een boete geven krijgen en dus betalen, is een andere dan het gezever waar jij telkens op terugvalt.

Het is Europese wetgeving die wij met elkaar hebben afgesproken.

Langzamerhand begrijp ik ook helemaal niet meer waarom je dit nieuwstopic begonnen bent daar je gezien de antwoorden en reacties meermaals je standpunt wijzigt.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Tonskidutch:

Langzamerhand begrijp ik ook helemaal niet meer waarom je dit nieuwstopic begonnen bent daar je gezien de antwoorden en reacties meermaals je standpunt wijzigt

Mijn standpunt is het zelfde tijdens de discussie zijn verschillende inzichten gekomen.

Ik blijf van mening onbeschoft gedrag op sociale media mag niet getolereerd worden

FB heeft een boete gekregen omdat ie te weinig gedaan heeft prima.

Vrije meningsuiting mag natuurlijk niet beperkt worden de wetgever heeft opgevoerd

welke uitzonderingen op vrije meningsuiting zijn.

Dat FB zich probeert schoon te wassen met voorwaarden van de site is een ander thema

 

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...