Ga naar inhoud


facebook heeft fikse boeten gekregen voor haat postings


luisteraar

Aanbevolen berichten

  • Moderator

en dat dan voor 20.000 berichten per minuut?

Dan zijn er nog groepen met erg lange tenen, er blijven dan erg weinig berichten over die mogen blijven staan,

 

Nu is het bij Facebook zo dat wanneer er iemand klaagt er gewist wordt.

Wanneer we dat hier zouden toepassen hadden sommige personen hier geen toekomst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

He he, facebook tagged een foto met een paar vrouwen er op als "hoes".. (hoeren)

..zoals in het artikel te lezen.

 

Leuk medium he?🤮

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mensen moeten niet zulke lange tenen hebben.

 

Berichten mogen gewist worden!

Als moderator voer ik de huisregels uit, en wis ik soms berichten die in strijd zijn met de huisregels.

De gebruiker is accoord gegaan met die regels.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik begrijp hieruit dat je de huisregels niet langer accepteert?

Daar heb ik een roodgekleurd knopje voor op mijn toetsenbord!😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei luisteraar:

Interessant

evrm is het een onaantastbaar recht op mening uiting

Ja en toen ben jij dus gestopt met lezen. Verder ga ik het jou niet uitleggen want je luisterd toch niet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitzondingen zijn

deze berichten mag/moet FB wissen

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat over het accepteren van huisregels is altijd wel erg krom.

Je moet altijd huisregels, minimale cookies en eventueel nog wat andere zaken accepteren alvorens je "verder" kan...

Accepteer je die dan... Nee, zeker niet, want je kan niet accepteren onder voorwaarden, het is ja, of nee... en bij nee stopt het... Met de cookies kan je zeggen, als ik de pagina sluit, verwijder ik de cookies weer... en dan hebben ze ook niet hun zin, maar voorwaarden/regels ben je vaak noodgedwongen te accepteren, ook al staan er dingen in die je totaal niet wil accepteren. Dat heb je op iedere site, zo ook op sat4all... iets accepteren is nog lang niet ergens achter staan,of goedkeuren.

 

Als ik dan de posting van luisteraar zie, wat de redenen voor facebook zijn om berichten te gaan wissen... de "nationale veiligheid"... haha... territoriale integriteit....  wie beslist dit soort zwaarwegende feiten? wat de een als een gevaar ziet, is voor de ander een verworven vrijheid...  ik denk dat het erg moeilijk is om te handhaven... voornamelijk omdat mensen de laatste tijd denken alles te kunnen zeggen in het licht van de vrijheid van meningsuiting....  Daar ben ik het totaal niet mee eens... en overigens, in veel gevallen mag je veel zeggen, je wordt er altijd op afgerekend als je tijd gekomen is .... Je moet dus altijd en overal opletten wat je zegt, en in welke omgeving je iets zegt...  En facebook is een erg gevaarlijke plek om iets te zeggen....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...