Ga naar inhoud


facebook heeft fikse boeten gekregen voor haat postings


luisteraar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Misschien moeten we dat hier ook gaan doen.

Opruimen.😁

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste lijkt me de hoogte van de boete voor Facebook een lachertje. Maar als ik lees wat ze misdaan hebben ben ik vooral verbaasd. Ze moeten binnen gestelde tijdlimieten streng gaan modereren/ censureren en rapporteren. Als ik Facebook een beetje inschat hebben ze daar vast niet zoveel zin in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal erin resulteren dat bij elke klacht de content verwijderd wordt.

Je leest nu al regelmatig in het nieuws over accounts die geblokkeerd worden wegens klachten, waarbij de betwiste inhoud gewoon legaal is.

 

Doet mij denken aan een donkere periode in onze recente geschiedenis.

Verder heb ik geen faceboek, en dat wil ik zo houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt er niet leuker op maar als ze ook nog de weg van de minste weerstand kiezen en uit gemak domweg blokkeren al helemaal niet. Nu was het toch al niet leuk genoeg om daar een account te maken dus zal ik geen verschil merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gezicht van Zuckerberg spreekt vast boekdelen! :P

Zeer terecht overigens!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al de woorden van niet Facebook gebruikers, je kunt pas een mening hebben als je iets kent. Ik zit dagelijks op Facebook en dat al meer dan 10 jaar en heb nog nooit een probleem meegemaakt. Het gaat elke keer om kleine dingen die door de media enorm opgeblazen worden. En Duitsland tja zal mijn mond maar houden :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe, ik begrijp dat jij dit bedrijf een warm hart toedraagt. En wat mij betreft is dat iets wat je zelf moet uitmaken of dat fout is of niet.

Maar het lijkt me ergens logisch dat je voornamelijk kritiek krijgt van Niet-Gebruikers, omdat die er nu net voor gekozen hebben om geen account te maken bij die club.... misschien omwille van de kritiek die ze er op hebben?? De gebruikers zien het niet, willen het niet zien of denken dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.

Ik vertrouw facebook en al zijn afleidingen totaal niet, en geen haar op mijn hoofd denkt eraan om daar mijn ziel en zaligheid te gaan neerschrijven...

Ik heb al te vaak dingen gehoord wat er daar gebeurt... en ja, zelfs mensen die het allemaal goed bedoelen, zoals jij hoogstwaarschijnlijk, lopen een groot risiko... en je deelt bepaalde gegevens of je dat nu wil of niet. Maar, het is allemaal een vrije keuze die je hebt... en dan laat ik de soms grote druk uit de omgeving maar even voor wat het is.

 

Ik heb er al eens over nagedacht om een test account te maken, maar dan met een alleen voor dat doel ontworpen mail adres, nep adresgegevens uit het telefoonboek geplukt, en een VPN service om contact te maken met hun services...  Ik vermoed dat er dan voor mezelf geen gevaar dreigt... en dan gewoon eens kijken wat het precies is... hoe het er uit ziet...

Maar goed, de vraag is of ik me met zoiets miet bezighouden...  als ik eens tijd over heb misschien...

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten ons nu niet voor de domme gaan houden.

Haat en mobbing op sociale media is een probleem.

De website (FB) moet dat zelf reguleren en aantonen dat

die het ook doet en moet verslagen afleveren.

Dit heeft FB blijkbaar niet goed gedaan

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder heeft een mening over veel dingen. Al dan niet gebaseerd op eigen ervaringen...

Je moet eens nadenken over het feit dat mensen die bewust ergens niet voor kiezen, dit misschien doen omdat ze er geen goed gevoel bij hebben.

Ik begrijp dat jij al alle merken en typen auto's gereden hebt, en daardoor een gefundeerde mening hebt... Ik geef eerlijk toe dat ik in mijn leven slechts een handjevol merken gereden heb... en toch heb ik inderdaad een mening over al die andere merken... sommigen positief, anderen negatief.

 

Maar goed, ik ben in ieder geval wél tolerant tegenover andersdenkenden... ik heb mijn mening over facebook... en die is niet positief, maar als anderen ondanks de gevaren toch graag de dienst gebruiken, is dat hun verantwoordelijkheid... en ik gun ieder zijn plezier. Het is toch niet 'fout' om een dienst kritisch te bekijken?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de ware aard van de mens, als ik zo vrij mag zijn om mijn mening te uiten omtrent dit onderwerp.

 

.. Er is een maatschappelijk probleem met de mentaliteit van de mensen.

Het ligt niet aan facebook of aan andere (a)sociaal media, maar gewoon aan idioten gedreven door hebzucht, macht en andere zaken die nog stammen uit de tijd van de holbewoners.

Een ander het licht in de ogen niet gunnen net als een ander afzeiken om zichzelf op te halen zijn in mijn opinie simpelweg het gebrek aan zelfvertrouwen en angst iets te kort te komen.

 

Veel mensen spiegelen zich aan andere mensen die het in hun ogen "beter" hebben, wat op zich niet zo vreemd of erg is, maar eenmaal de status gekopieerd worden andere mensen die niet dezelfde ambitie hebben omlaag gehaald en gekleineerd.

Tja, hoe triest, maar begrijpelijk en verre van leuk. Dit type valt ook onder de noemer "nare mensen", al hebben zij het zelf niet door..

..want " ikke ikke ikke ikke" .

Sommige mensen zouden behoorlijk schrikken wanneer zij hun karakter in de spiegel zien in plaats van hun uiterlijk. :D

 

..Tja, het gaat nog wel een paar duizend jaar duren eer dit een beetje uit het dna is gebannen.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is volgens mij niets mis met asociale media, ze doen allemaal hun uiterste best, te likeN etc.

En dat het er barst van de commerciëleN en de stemmingmakerS is intrinsiek met het fenomeen van die sociale media.

 

als je een stem krijgt door de aanmelding heb je daadwerkelijk ook een stem in de maatschappij, dus ben je ook iemand!

mooi

en omdat er nettiquette zijn gevorderd door de overheid en de EU in opdracht van ons (waar men zich dus best achter kan vergaren) is haat verspreiden ongewenst

dus boete terecht en dat die man Zuckerberk in Amerika leeftzegt genoeg over het nagekomen van een opdracht die het volk je geeft

 

 

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...