Ga naar inhoud


sat4all Bevestigingsmails kapot


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wou bij mijn eigenlijke account het emailadres wijzigen. Nadat ik dat gedaan heb zou een bevestigingsmail verstuurd zijn. Dit is echter niet het geval en dit account is quasi niet neer bruikbaar nu.

Heb diverse emailadressen geprobeerd (het oude, een reserve, het geen ik eigenlijk wilde gebruiken, allemaal andere domeinnamen), niets werkt.

Is al enkele weken zo.

Heb de contact knop gebruikt die bij de "in afwachting van bevestiging site" aanwezig is, echter geen reactie is hierop gekomen (is al enkele weken geleden en vandaag wou ik het opnieuw testen).

Daarnet geprobeerd nieuw account aan te maken zonder externe Google aanmelding is ook niet gelukt.

Het account wat ik nu gebruik, enkel en alleen om deze topic aan te maken in de hoop dat de admins dit lezen, ging door aanmelden via Google.

Maar graag zou ik weer toegang krijgen tot mijn oorspronkelijke account en zou de issue voor het verzenden van de bevestigingsmail best opgelost worden, aangezien ik vermoed dat een pak gebruikers hierdoor gehinderd worden.

Als er toch iets is wat ik zou fout doen laat het me weten, maar ik zou niet weten wat dit zou kunnen zijn (en ja ook in mijn Junk map kijk ik uiteraard).

Trouwens ook zelfde procedure gehad bij andere Fora met dezelfde Forumsoftware, daar werkt het zonder problemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wat was de oorspronkelijke schermnaam?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is inderdaad iets mis met de email. Bedankt voor het melden!

 

Ik probeer zo snel even wat tijd te vinden om het op te lossen.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...