Ga naar inhoud


Joyne als provider doen?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Tonskidutch:

+1 en vooral die spam van 'm per p.m.

 

Ik kreeg een tijd geleden ook steeds onnozele berichten per p.m. van hem.

Ik heb hem toen gewaarschuwd dat als hij me nog een keer een bericht stuurt, ik een klacht indien bij de moderator.

Daarna was het stil.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Zijn er meer leden gespamd via PM over Joyne?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tripleboy:

Was vrijwel dagelijks, na melding dat hij op zwart ging hier is het kort nadien gestopt, Irritante vent hoor.

Ik heb hem toen direct geblokt voor PM en zijn berichten. Was inderdaad vanwege de hoge jeukgraad die hij veroorzaakte.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tripleboy:

Denk dat ze op de Psychiatrie maar op bepaalde uren online mogen, en Joyne kunnen ze daar ook niet naar kijken, laat staan beoordelen. hahaha 😁

 

Eh nee hoor, hier gewoon 24/7 internet. Joyne kunnen we hier zeker krijgen (tenminste het abo), maar of je het ook kan ontvangen is een 2de aangezien er geen schotel aan de gevel mag, maar met een beetje geluk kan de schotel wel binnen achter het raam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Daniel9:

 

Eh nee hoor, hier gewoon 24/7 internet. Joyne kunnen we hier zeker krijgen (tenminste het abo), maar of je het ook kan ontvangen is een 2de aangezien er geen schotel aan de gevel mag, maar met een beetje geluk kan de schotel wel binnen achter het raam.

En u gaat alweer op Zwart hier, bye.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Sprietje:

En erg snugger is Daniel9 ook niet want het kan dan wel zo zijn dat er geen schotel aan de gevel gehangen mag worden, een vlakantenne met een zonnepaneel model sticker er op kan wel als het raam tenminste open kan om hem op te hangen.

 

sticker voor selfsat H30D met zonnepaneel motief.png

 

Eh nee het raam kan NIET open, er kan alleen een deur open. En ophangen gaat ook lastig worden, er mag namelijk NIET geboord worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...