Ga naar inhoud


Joyne als provider doen?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

in navolging van dit bericht, als redelijk recente vraag over aanschaf Joyne

 

 

Kunnen we een abonnement nemen en tegelijk niet hoeven vrezen voor een faillissement?

Er zijn meer providers voor SatellietTV geweest die niet meer bestaan.

De Nederlandse CDS en Belgische TvV zenders kommen immers niet ergens vandaan maar van een derde bron.

Is dat M7 die onder Canal+ doorgaat of de meerdere zenders uit de studio Hilversum / Amsterdam en VRT Brussel zelf?

 

Geeft Joyne jaarcijfers voor derden om te lezen?

 

aangepast door Tonskidutch
m teveel

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uur geleden zei Tonskidutch:

in navolging van dit bericht, als redelijk recente vraag over aanschaf Joyne

 

 

Kunnen we een abonnement nemen en tegelijk niet hoeven vrezen voor een faillissement?

Er zijn meer providers voor SatellietTV geweest die niet meer bestaan.

De Nederlandse CDS en Belgische TvV zenders kommen immers niet ergens vandaan maar van een derde bron.

Is dat M7 die onder Canal+ doorgaat of de meerdere zenders uit de studio Hilversum / Amsterdam en VRT Brussel zelf?

 

Geeft Joyne jaarcijfers voor derden om te lezen?

 

 

Ik zou zeggen NEE niet doen. JoyNEE heb ik al vaak genoeg gezegt. Alles aan deze aanbieder is amateuristisch.

Zo is het registratieportaal voor verkopers nog steeds niet beschikbaar, dit stond er jaren geleden ook al: https://www.joyne.nl/be-joyne-zenders.html

De grote ontwikkelingen in 2019 zeg ook al genoeg: https://www.joyne.nl/Nieuws/index.html

JoyNEE communisseerd sowiezo niks aan dergelijke nieuws site's met uitzondering van amateurs site Totaal TV.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kameraad geeft joyne, en meldt beter beeld te geven dan tvv.

de afrekening is ook keurig. Niks negatiefs aan te merken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

k zou zeggen NEE niet doen. JoyNEE heb ik al vaak genoeg gezegt. Alles aan deze aanbieder is amateuristisch.

Zo is het registratieportaal voor verkopers nog steeds niet beschikbaar, dit stond er jaren geleden ook al: https://www.joyne.nl/be-joyne-zenders.html

De grote ontwikkelingen in 2019 zeg ook al genoeg: https://www.joyne.nl/Nieuws/index.html

JoyNEE communisseerd sowiezo niks aan dergelijke nieuws site's met uitzondering van amateurs site Totaal TV.

 

24 minuten geleden zei Daniel9:

geeft? bedoel je niet heeft?

Om over je eigen taalfouten maar niet te beginnen....

Ten eerste is het geen JoyNee. Gezegt is met een d op het eind.

Communiseerd is communiceert, en sowiezo is sowieso.

 

Verder draag je inhoudelijk niets bij. Heb je een reden om niet voor Joyne te kiezen, kom dan met relevante informatie die de topicstarter verder helpt.

 

Wordt je soms betaald door een programma dat je een minimale inkomstenbron geeft om op elk bericht te reageren?

Daar lijkt het op. Kom eens ter zake, en onderbouw je negatieve gevoel over Joyne eens!

En ja, ik draag nu weer bij aan jouw clicks, terwijl ik je zou moeten negeren.

Wellicht dat de moderators eens een licht werpen op de inhoud van je bijdragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeer tevreden over Joyne!

Ik heb Travel lite,want ik heb geen behoefte aan een groot pakket.

 

@Daniel9 Ik weet niet wat je geschreven hebt,want ik heb je geblokkeerd.

Ik heb iets tegen Canal digitaal,maar die zit ik toch ook niet steeds af te kraken? (sterker nog:dat heb ik hier nog nooit gedaan!)

Dus:Kom tot bezinning en stop ermee!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Satneef:

@Daniel9 Ik weet niet wat je geschreven hebt,want ik heb je geblokkeerd.

+1 en vooral die spam van 'm per p.m.

 

Dat ze mooi beeld en geluid hebben is overduidelijk bekend.

Maar het gaat mij erom of na de overname en aanpassingen van Canal+ (de nieuwe eigenaar van Canal Digitaal en TVVlaanderen ) dezelfde zenders nog zullen kunnen worden doorgeven door Joyne.

 

Maar de keuze is al gevallen omdat er ook internet nodig is op nieuw adres en dat blijkt na berekening inclusief TV goedkoper . (andere aanbieders leveren geen hoge internet snelheden)

De schotel wordt dus voor FTA satelliet TV welke niet in het Zender overzicht van Ziggo zit.

 

bedankt voor de inzichten en informatieve commentaren,

ciao ciao

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze mooi beeld en geluid hebben is overduidelijk bekend.??

 

Wat ik eerder las was dat de beeldkwaliteit juist erg waardeloos was en dat JoyNEE juist erg lage bitrates heeft die niet boven de 4 Mbit uitkomen, en dat het geluid (bijna) overal stereo was, dus ook zonder Dolby 5.1 geluid.

Lage bitrate en hoge kwaliteit gaan m.i. niet samen, tenzij er iets uitgezonden wordt met vooral stilstaand beeld of als ze gebruik maken van HEVC compressie.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
33 minuten geleden zei Daniel9:

Wat ik eerder las was dat de beeldkwaliteit juist erg waardeloos was

En wat vind je zelf van het beeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb het beeld gezien, en het moet zeker niet onderdoen voor tvv.

Welke aanbieder vindt je nu nog voor 7,xx€/maand. Het juist bedrag ben ik vergeten. 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Daniel9:

Dat ze mooi beeld en geluid hebben is overduidelijk bekend.??

 

Wat ik eerder las was dat de beeldkwaliteit juist erg waardeloos was en dat JoyNEE juist erg lage bitrates heeft die niet boven de 4 Mbit uitkomen, en dat het geluid (bijna) overal stereo was, dus ook zonder Dolby 5.1 geluid.

Lage bitrate en hoge kwaliteit gaan m.i. niet samen, tenzij er iets uitgezonden wordt met vooral stilstaand beeld of als ze gebruik maken van HEVC compressie.

Ik heb ook meegkregen dat Joyne qua beeldkwaliteit niet op kan tegen CD, zal wel te maken hebben met het feit dat ze alles op slechts twee transponders hebben.

Neemt niet weg dat Joyne een alternatief kan zijn, zoals Satneef bevestigt. Ik zou zeggen: Geef Joyne de kans, en stop er mee Joyne steeds JoyNEE te noemen.

Een volwassen discussie over de nadelen van Joyne waardeer ik zeer, maar om steeds Joyne te bashen....waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...