Jump to content
astro iris

Komend weekend 15/16 februari opnieuw Caroline North

Recommended Posts

Voor de liefhebbers van good old music is het volgend weekend weer feest. Radio Caroline North zendt weer uit vanaf de Ross Revenge on The River Black Water. Te beluisteren on line, of op de 648 AM en 1368 AM Manx Radio.

hoi,

Saturday 15th February
00:00 - 06:00 Continuous Caroline Music
06:00 - 08:30 John Ellery
08:30 - 10:30 Chris Williams (Carnaby Street from Manx Radio)
10:30 - 13:00 Johnny Lewis
13:00 - 16:00 Peter Phillips
16:00 – 19:00 Ray Clark
19:00 - 21:00 Dave Foster
21:00 – 00:00 Andrew Austin

Sunday 16th February
00:00 - 03:00 Jerry Wright
03:00 - 06:00 Bill Rollins
06:00 - 09:00 Paul Brown
09:00 - 12:00 Johnny Lewis
12:00 - 14:00 Peter Phillips
14:00 – 16:00 Ray Clark
16:00 - 18:00 Andrew Austin
18:00 – 21:00 Dave Foster

Door de storm Dennis vinden de live uitzendingen van Radio Caroline North uitzonderlijk niet plaats vanaf de Ross Revenge op de River Black Water, maar vanuit een studio aan land. Door de zware windstoten en hevige buien kan men de veiligheid van dj's , personeel en ook bezoekers niet garanderen. De uitzendingen blijven wel dezelfde programmatie behouden via de middengolf zender 648 khz in het zuiden , de zender 1368 khz in het noorden en wereldwijd via internet. Via DAB+ gaan de normale uitzendingen door van Caroline.

Op ‎15‎-‎2‎-‎2020 om 14:12, astro iris zei:

Door de storm Dennis vinden de live uitzendingen van Radio Caroline North uitzonderlijk niet plaats vanaf de Ross Revenge op de River Black Water, maar vanuit een studio aan land.

WATJES zijn het :shocked:;)

Edited by cookie monster

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By joker55
      De titel zegt eigenlijk al genoeg. Sinds de corona crisis wordt er veel thuis gewerkt, en fysieke afspraken op lokatie worden er eigenlijk niet meer gemaakt. MAW: het verkeer is een stuk rustiger.  Zelfs de filemeldingen zijn er niet meer, iig Hoevelaken hoor je niet meer.  VVN heeft nu wat cijfers naar buiten gebracht, en schrijft dat er de helft ongevallen waren tov dezelfde periode vorig jaar.  Tevens is de luchtverontreiniging ook een stuk minder.  Dan heeft de crisis nog iets goeds naar voren gebracht, en moeten wij er wat mee.    In plaats van de snelheid nbaar beneden naar 100 km, had Hr Rutte dit eerder moeten besluiten.   Maar misschien kunnen we wel deze trend doorzetten, en ons serieus gaan afvragen of we zo nodig zo veel langs de weg moeten gaan. Kan een afspraak ook anders, via mail, via video, thuiswerken?  Een beetje hierover nadenken ( investeren) kan mi geen kwaad.  Het scheelt ongevallen, milieu en ook tijd.     En elke dode  minder in een ongeval is gewoon pure winst.

Bron.
    • By Con
      Dal scheelt mij weer een "hoop" energie.

• By kaelem
      Hoi,
      Ik zou samen met mijn vrouw 3 juni voor 14 dagen naar egypte gaan.
      Gemakshalve ga ik er maar van uit dat dit niet doorgaat.
      Ik heb geen annuleringsverzekering,door omstandigheden vergeten.
      Reissom rond 1500 euro.
      500 aanbetaald in december,rest moet binnenkort.

Wat is nu wijsheid die 500 als verloren beschouwen of die 1000 nu betalen en afwachten op eventuele vouchers....
      Nu zit er voor 500 in en anders voor 1500.
      Reis via sunweb geboekt trouwens.
    • By Psychosammie
      Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben nu wel effe klaar met dat corona. Een topic met maar liefst 91 pagina's and more to come.

Ondanks de ernst van het virus zijn er ook een paar positieve feiten te noemen. Zo is de aandacht voor een paar volstrekt zinloze discussies volledig weggevallen.
      Dat onzinnige geneuzel van de lhbtipqr (ofzo) gemeenschap. Helemaal stil. Niks meer gehoord van dat irritante kind Greta. De Sinterklaas discussie is nog niet losgebarsten. Maar misschien nog wel de belangrijkste, dit weekend gaat de zomertijd weer in! Zin in!  
      Ik neem vanmiddag een biertje op jullie in de tuin en dat die corona shit maar snel afgelopen mag zijn. 🍺
    • By Tonskidutch
      Asterix-Obelix tekenaar Albert Uderzo op 92-jarige leeftijd overleden
      een mooie leeftijd en een mooie erfenis voor de mensen achtergelaten

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy