Ga naar inhoud


Kabelknippers in vlaanderen


pollegazon

Aanbevolen berichten

1. Blijkbaar groeien de bomen tot in de hemel.  Telenet rekent erop dat iedereen 3 tot 4 abbo's zal afsluiten voor het kijken van TV.,
Er zullen wel zulke klanten bestaan, maar ik denk niet dat het de meerderheid is.

 

2. Hoe de VRT hieraan moet deelnemen begrijp ik niet goed.  De programma's van de VRT moeten gratis beschikbaar gesteld worden, want al betaald door de belasting betaler.  Indien ze verdwijnen achter de betaalmuur dan zijn ze niet meer gratis.
Of het moet zijn dat telenet een zgn. light catalogus gaat aanbieden die gratis is, met alleen de VRT programma's.

Telenet kennende zal er dan toch op één of andere manier iets tegenover staan, bv. verplicht reclame kijken, zonder de mogelijkheid om de door te spoelen.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vraag me af, hoelang vtm go, en andere apss/links van commerciële zenders nog gratis blijven.

Er is doorgifte vraag om op de kabel te kunnen uitzenden, en daar doen ze dat gratis.

Het zou me niet verbazen dat bovenstaande apps/links ooit achter de betaalmuur zal verdwijnen.

VRT nu, zou gratis moeten, daar de belastingbetaler er al voor betaald.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet vermeld dat 40% van de kijkers een abbo heeft op Netflix.  Daar geloof ik geen barst van.

Netflix geeft geen info door over het aantal abbo zij afsluiten.  Zodoende...

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, sattv4iedereen zei:

Ik vraag me af, hoelang vtm go, en andere apss/links van commerciële zenders nog gratis blijven.

Er is doorgifte vraag om op de kabel te kunnen uitzenden, en daar doen ze dat gratis.

Het zou me niet verbazen dat bovenstaande apps/links ooit achter de betaalmuur zal verdwijnen.

VRT nu, zou gratis moeten, daar de belastingbetaler er al voor betaald.

VTM go is het oude Stevie Free en is (voorlopig) gratis, Voor Stevie Premium moet je 9.99 euro per maand betalen.  En ik denk persoonlijk , als VTM go verder een succes wordt dit ook achter de betaalmuur zal verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Ik vraag me af, hoelang vtm go, en andere apss/links van commerciële zenders nog gratis blijven.

 

 

Het succes van deze app is uiteraard dat het gratis is. Wordt bovendien betaald door de reclame die je niet kan doorspoelen.

 

 

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

is dat nu een kat in de zak die Stievie?

staat nergens of die 18 premium zenders in HD gestreamd worden

 

 

Is gewoon SD.

 

https://help.stievie.be/hc/nl/articles/115004583669-In-welke-resolutie-kan-ik-Stievie-streamen-

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Gerard 76 zei:

Er zijn naast films en series  anders heel wat interessante docu's te zien. 

Het is maar net wat je wilt zien. 

 

Bovendien is er buiten de EO geen enkel zender/omroep die nooit eens iets gewelddadig uitzendt.

 

Dus wat dat betreft kan je moeilijk een figuurlijke steen werpen naar Netflix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎2‎-‎2020 om 03:55, digitaal kijker zei:

 

dat pakket is enkel via telenet te bekijken van DPG media het vlaamse netflix

Nou , gezellig !!!! Maar ok , netflix wil ik toch niet !! Ik ben enkel een FTA of FTI kijker !! :)

 

FTI : Free To Internet , de reclame pak er dan maar bij !!

btw: VTM GO macheert niet met een ad-blokker !!

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...